Що робити, якщо гроші зникли з рахунка
Що робити, якщо гроші зникли з рахунка

Що робити, якщо гроші зникли з рахунка

Ощадбанк, що обслуговує виплати пенсіонерам і переселенцям, попередив клієнтів про можливе автоматичне списання коштів з рахунків. Голова правління Сергій Наумов повідомив, що банк може покривати заборгованість клієнта за рахунок коштів з інших рахунків, згідно з п. 7.1 договору комплексного обслуговування. Це стосується лише рахунків у гривні.

До 28 вересня автоматичне списання застосовувалося лише для рахунків, розташованих в одній області, але з початку жовтня банк може списувати кошти з усіх рахунків клієнта, незалежно від їхнього місцезнаходження.

Ощадбанк / фото: відкриті джерела

Щоб уникнути несподіванок, клієнтам рекомендують вчасно погашати заборгованість за кредитами, комісіями та іншими фінансовими зобов'язаннями. Наумов радить залишати на рахунках достатню суму для автоматичного списання комісій за банківські послуги.

Для контролю наявності заборгованості Ощадбанк пропонує кілька варіантів:

  1. Звернення до контакт-центру, де можна отримати допомогу від операторів або голосового помічника.
  2. Використання чат-бота або відвідування найближчого відділення банку.
  3. Перевірка інформації через онлайн-сервіс «Ощад 24/7» в веб-версії чи мобільному додатку.

Ощадбанк, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube

Клієнти отримують SMS або Viber-повідомлення про заборгованість, що дозволяє вчасно реагувати. Якщо автоматичне списання вже сталося, потрібно терміново звернутися до Ощадбанку для уточнення.

Крім того, Знай.ua повідомляв, українські пенсіонери отримають надбавку до пенсії: кому пощастить вже цього місяця

Джерело матеріала
loader
loader