Південнокорейська компанія Hyundai продовжує розширювати сімейство електричних кросоверів. До представленого раніше компактного Inster додали позашляхову версію Cross.
Влітку цього року компанія презентувала новинку під назвою Inster, яка була створена на основі кросовера Casper, але, на відміну від нього, отримала електропривід. Крім того, “електричка” на 230 мм довша (3825 мм) і має на 180 мм більшу відстань між осями (2580 мм).
Hyundai Casper
Hyundai Inster
Подальшим розвитком сімейства стане новий Cross, адресований любителям активного відпочинку та шанувальникам стилю Off-Road. Єдино, що трохи затьмарює поява новинки, так це відсутність повного приводу, – як і його менш брутальний родич, Inster Cross має привід виключно на передню пару коліс.
Hyundai Inster Cross
Зовні Inster Cross відрізняється передніми та задніми бамперами зі збільшеними захисними пластинами та чорним облицюванням передньої панелі, захисними молдингами по периметру кузова, багажником на даху, а також комплектом нових 17-дюймових колісних дисків. Крім того, для кросовера підготували ексклюзивний колір Amazonas Green Matte.
У салоні з’явилися декоративні акценти кольору лайма, які використовуються для вишивки на сидіннях, а також для обробки дверних карток та панелі приладів. Автомобіль має у своєму арсеналі переднє сидіння зі спинкою, що складається, зсувний і відкидається другий ряд, а багажник залежно від положення заднього ряду крісел вміщує від 280 до 351 л багажу.
Як і у випадку зі звичайним Inster, комплектація Cross доступна у двох варіантах силового агрегату – Standard та Long Range. Електродвигун має потужність 71 кВт/97 к.с. або 84,5 кВт/115 к.с., а місткість акумулятора становить 42 кВт-год або 49 кВт-год. Останній забезпечує запас ходу WLTP до 359 км. На станціях потужністю 120 кВт-год відновити запас батареї від 10 до 80% можна за 30 хвилин.
Виробництво Hyundai Inster Cross має розпочатися в Кореї до кінця року, а ціни стануть відомими ближче до початку продажу.