Якщо громадянину відмовили у наданні субсидії через проблеми з документами, то він має два тижні, щоб оновити дані та подати повторну заяву. Про це повідомляє пресслужба Міністерства соціальної політики.
ПФУ може відмовити у субсидії у ряді випадків, але часом це не ставить хрест на допомогу. Людині надається 14 днів, щоб доповнити або виправити дані з офіційних джерел, якщо виявлено помилку в документах.
Після перевірки документів Пенсійний фонд може змінити рішення та призначити субсидію. Про нове рішення повідомляють додатково.
У Мінсоцполітики також нагадують, що перепризначення субсидій на опалювальний сезон проводиться автоматично для більшості громадян, які отримували допомогу у літній період. У тому числі тим, кому призначили субсидію 0,00 грн.
Додатково звернеться до органів Пенсійного фонду доведеться одержувачам допомоги, у яких відбулися зміни у складі сім'ї чи майновому становищі. У таких випадках необхідно подати відповідні документи, щоб не виникло проблем із подальшою виплатою субсидії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, рахунки оформлені на людину, яка не живе у квартирі: українцям сказали, чи можна отримати субсидію.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, комусь 3000 грн, а комусь майже 10 000: українці можуть уже зараз дізнатися, скільки їм платитимуть у старості.