Вийшли фінальні прев’ю S.T.A.L.K.E.R. 2: журналісти в захваті від атмосфери та геймплею
Вийшли фінальні прев’ю S.T.A.L.K.E.R. 2: журналісти в захваті від атмосфери та геймплею

Вийшли фінальні прев’ю S.T.A.L.K.E.R. 2: журналісти в захваті від атмосфери та геймплею

Закордонні ігрові видання оприлюднили фінальні превʼю S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Журналісти розповіли про свої враження після кількагодинного тестування шутера від української студії GSC Game World.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! Вийшли фінальні прев’ю S.T.A.L.K.E.R. 2: журналісти в захваті від атмосфери та геймплею - Фото 1

Оглядачі відзначають, що S.T.A.L.K.E.R. 2 вражає своєю масштабністю та деталізацією відкритого світу. Gamesradar пише:

«Важко висловити, наскільки великим є S.T.A.L.K.E.R. 2, поки ви вперше не відкриєте карту — віддалення показує її приголомшливі розміри, але навіть найближче оточення насичене цікавими місцями для дослідження».

IGN підкреслює, що гра пропонує різноманітні варіанти проходження та вирішення завдань.

«Я не міг не згадати сотні годин, проведених у Fallout 3 чи Fallout New Vegas — одних з моїх улюблених ігор усіх часів — і відчув ті ж сумніви щодо правильності прийнятих рішень у певних ситуаціях», — зазначає оглядач.

Eurogamer написав про реактивність ігрового світу:

«У своєму короткому перебуванні в Зоні я часто бачив, як ці системи працюють. В одному випадку, коли я крався вздовж стіни комплексу, на мене кинувся мутант, але прямо перед атакою він потрапив у вогняну аномалію, через що з вереском втік назад у Зону».

11111

Журналісти відзначають, що S.T.A.L.K.E.R. 2 залишається вірним духу оригінальної трилогії, зберігаючи атмосферу небезпеки та виживання. Gamesradar пише:

«S.T.A.L.K.E.R. 2, якщо чесно, майже комічно демонструє, наскільки мало він піклується про гравця. В один момент я пережив напружену перестрілку з трьома бандитами, лише щоб померти, коли не зміг вчасно перев’язати криваву рану».

 

Eurogamer підкреслює, що S.T.A.L.K.E.R. 2 пропонує унікальний досвід серед сучасних ігор з відкритим світом:

«В епоху точних souls-like ігор і ретельно курованих досвідів на кшталт God of War: Ragnarök, гнучкість та адаптивність опроміненої пісочниці S.T.A.L.K.E.R. 2 освіжає та інтригує».

А от видання VG247 звертає увагу на технічні проблеми тестової версії гри:

«S.T.A.L.K.E.R. 2 не позбавлений проблем. Превʼю-версія містить баги, починаючи від дивацтв рівня Bethesda до серйозніших збоїв, що порушують ігровий процес. У мене застряг персонаж, що видавав завдання, у бойовому режимі навіть після того, як я вбив тих, хто в нього стріляв. Мені вдалося змусити гру вилетіти, продаючи зайву зброю занадто швидко».

Однак оглядач додає:

«Враховуючи, що половина команди працює віддалено з України, де зараз триває війна, я співчуваю їм і можу пробачити ці глюки — але варто мати це на увазі, оскільки наближається повний реліз».

Попри технічні недоліки, VG247 загалом позитивно оцінює гру, порівнюючи її з серією Fallout:

«S.T.A.L.K.E.R. 2 — це потерта шкіряна куртка, зашита там, де вона порвалася, з різними плямами й прихованою використаною флягою. S.T.A.L.K.E.R. 2 має деякі шрами, це не найкрасивіша річ у світі, але, чорт забирай, вона дуже крута».

Загалом, попри деякі технічні проблеми в тестовій версії, журналісти залишилися під враженням від S.T.A.L.K.E.R. 2 і з нетерпінням чекають на повноцінний реліз гри.

А реліз «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» вже скоро — 20 листопада. Гра вийде на ПК та Xbox Series X/S, а також одразу буде доступна у сервісі Game Pass.

Джерело матеріала
loader