Бізнесмен Дмитро Льоушкін, який оперує на ринку пального, категорично протестує проти практики зняття військкоматами водіїв бензовоза прямо з маршруту. На його думку, у перспективі це загрожує колапсом паливних перевезень.
Ситуація в глухому куті.
Почастішали випадки зняття прямо з бензовоза водіїв.
Їде бензовоз, везе паливо. Водія забрали, бензовоз навантажений на узбіччі залишився.
Водіїв з допусками, з АДР (допуск до перевезення небезпечних вантажів — Ф.) — їх дуже мало, отже, дефіцит кадрів призведе до того, що переміщати ресурс буде неможливо. Бронь 50% співробітників у цьому випадку нам точно не вирішує питання, оскільки логічно, що незрозуміло де брати постійно цю другу половину після 50%.
Необхідно зрозуміти, що якщо підприємство визнано критично важливим, пройшло всі перевірки під мікроскопом, то ось водіїв на бензовозах треба дозволити бронювати у 100%.
Бо коли півень клюне, а він клюне, то буде дуже пізно. Як Ви знаєте, паливо на АЗС повітрям саме не доставиться. А просто так когось за кермо бензовоза не посадиш.
Автор висловлює особисту думку, яка може не збігатися з позицією редакції. Відповідальність за опубліковані дані в рубриці "Думки" несе автор.
Важливо Вересневі гойдалки на АЗС. Автогаз дорожчає та що буде з ціною на бензин