Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли про систему симуляції життя A-Life 2.0 і підтримку модів
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли про систему симуляції життя A-Life 2.0 і підтримку модів

Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли про систему симуляції життя A-Life 2.0 і підтримку модів

Нещодавно на каналі Radio Times Gaming з’явився новий матеріал про «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля». Родзинкою відео стало не лише превʼю самої гри, але й ексклюзивна розмова з технічним продюсером гри Євгеном Куликом, який розкрив нові подробиці про проєкт.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли про систему симуляції життя A-Life 2.0 і підтримку модів - Фото 1

Євген Кулик розповів, що гру розробляють на Unreal Engine 5.1. Але GSC Game World суттєво змінила базові інструменти рушія для створення масштабного світу та оптимізації гри під ПК й Xbox.

Під час розмови розробник також поділився деталями про оновлену систему A-Life 2.0:

«Все залежить від фракції або типу монстра, якого ти зустрів. Деякі з них захищають свою територію, бо наша система A-Life 2.0 побудована на декількох стовпах. Є офлайн режим, де якісь події відбуваються на фоні. І під час вашого проходження ви можете побачити результати або перестрілок або битв з мутантами тощо. У деяких фракцій або мутантів є своє середовище проживання, а деякі з них можуть просто бродити по карті. Тому життя в Зоні відбувається як перед очима гравця, так і поза його полем зору», — пояснив Кулик.

Під час проходження побічних завдань журналіст Radio Times Gaming помітив схожість S.T.A.L.K.E.R. 2 з популярним модом Anomaly. Євген підтвердив, що GSC Game World активно вивчає роботи спільноти модмейкерів — декілька авторів модів уже приєдналися до команди розробників. А ще він зазначив, що студія створює спеціальний набір інструментів для майбутніх модифікацій — від невеликих змін до масштабних перетворень гри.

GSC Game World незабаром представить дорожню карту майбутніх оновлень і додаткового контенту після релізу гри.

Журналіст Radio Times Gaming відзначив реалістичну поведінку монстрів. Плоть несподівано атакує стрибками, а Кровосос може заскочити зненацька з темряви. Битви вимагають тактичного підходу та ефективного використання боєприпасів. Також гра його вразила якісним звуковим супроводом. Кожна зброя має унікальне звучання, а українська озвучка посилює занурення в атмосферу.

Нагадаємо, реліз «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» вже скоро — 20 листопада. Гра вийде на ПК (Steam) та Xbox Series X/S, а також одразу буде доступна у сервісі Game Pass. В інтерв’ю для GamesRadar команда розробників зазначила, що докладає максимум зусиль для забезпечення якісного релізу. Водночас вони планують активно працювати над технічними оновленнями упродовж перших тижнів після виходу гри.

Джерело: S.T.A.L.K.E.R. UA

Джерело матеріала
loader
loader