Нещодавно на каналі Radio Times Gaming з’явився новий матеріал про «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля». Родзинкою відео стало не лише превʼю самої гри, але й ексклюзивна розмова з технічним продюсером гри Євгеном Куликом, який розкрив нові подробиці про проєкт.
Євген Кулик розповів, що гру розробляють на Unreal Engine 5.1. Але GSC Game World суттєво змінила базові інструменти рушія для створення масштабного світу та оптимізації гри під ПК й Xbox.
Під час розмови розробник також поділився деталями про оновлену систему A-Life 2.0:
«Все залежить від фракції або типу монстра, якого ти зустрів. Деякі з них захищають свою територію, бо наша система A-Life 2.0 побудована на декількох стовпах. Є офлайн режим, де якісь події відбуваються на фоні. І під час вашого проходження ви можете побачити результати або перестрілок або битв з мутантами тощо. У деяких фракцій або мутантів є своє середовище проживання, а деякі з них можуть просто бродити по карті. Тому життя в Зоні відбувається як перед очима гравця, так і поза його полем зору», — пояснив Кулик.
Під час проходження побічних завдань журналіст Radio Times Gaming помітив схожість S.T.A.L.K.E.R. 2 з популярним модом Anomaly. Євген підтвердив, що GSC Game World активно вивчає роботи спільноти модмейкерів — декілька авторів модів уже приєдналися до команди розробників. А ще він зазначив, що студія створює спеціальний набір інструментів для майбутніх модифікацій — від невеликих змін до масштабних перетворень гри.
GSC Game World незабаром представить дорожню карту майбутніх оновлень і додаткового контенту після релізу гри.
Журналіст Radio Times Gaming відзначив реалістичну поведінку монстрів. Плоть несподівано атакує стрибками, а Кровосос може заскочити зненацька з темряви. Битви вимагають тактичного підходу та ефективного використання боєприпасів. Також гра його вразила якісним звуковим супроводом. Кожна зброя має унікальне звучання, а українська озвучка посилює занурення в атмосферу.
Нагадаємо, реліз «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» вже скоро — 20 листопада. Гра вийде на ПК (Steam) та Xbox Series X/S, а також одразу буде доступна у сервісі Game Pass. В інтерв’ю для GamesRadar команда розробників зазначила, що докладає максимум зусиль для забезпечення якісного релізу. Водночас вони планують активно працювати над технічними оновленнями упродовж перших тижнів після виходу гри.
Джерело: S.T.A.L.K.E.R. UA