Минув місяць з моменту анонсу ремастера Horizon Zero Dawn, і розробники зі студії Guerrilla Games продовжують ділитися подробицями про оновлену версію.
Нещодавно вони розповіли про одну зі змін, яка суттєво вплине на візуальну складову гри.
Одним із головних поліпшень у Horizon Zero Dawn Remastered стало виправлення раніше непомічених помилок у системі освітлення. За словами арт-директора студії Яна-Барта ван Бейка, в оригінальній грі було складно відстежити коректність освітлення у всіх куточках великого відкритого світу. У результаті деякі локації виглядали не так, як замислювалося.
Гравці вже встигли порівняти скріншоти оригінальної та оновленої версій, зазначивши, що ремастер має набагато яскравіший і деталізованіший вигляд. Особливо це помітно в опрацюванні рослинності та насиченості кольорів, що надає світові гри більш живого та реалістичного вигляду.
Ван Бейк зазначив: "Horizon Zero Dawn була нашим першим проєктом із таким масштабним відкритим світом і динамічним циклом зміни дня і ночі. Перевірити кожну точку на відповідність задуманому освітленню було надзвичайно складно". Він також висловив надію, що в ремастері вдалося усунути всі недоліки: "Ми дуже сподіваємося, що виправили всі проблеми".
Крім графічних поліпшень, розробники натякнули на можливі нові функції, які зроблять ігровий процес ще більш захопливим.