Схоже, компанія Denuvo розпочала масштабну PR-кампанію, щоб покращити свій імідж серед геймерів після численних скарг на їхній DRM-захист.
Менеджер продукту Андреас Ульманн в інтерв’ю Rock Paper Shotgun визнав складність ситуації:
«Я сам геймер, тому знаю, про що говорю. Геймерам справді важко побачити миттєву користь від того, що розробник чи видавець використовує наші послуги захисту від піратства. Наш захист просто працює, і пірати не можуть грати в захищені ігри — саме це, разом з відсутністю очевидних переваг, створює негативну репутацію».
За даними нового дослідження, піратство може забрати майже 20% доходу від гри. Ульманн пояснює, що видавці витрачають сотні мільйонів на розробку ААА-проєктів і шукають «страховку» у вигляді Denuvo. На його думку, успішність гри впливає на тривалість підтримки, кількість оновлень та ймовірність появи продовження.
Щодо скарг на вплив Denuvo на продуктивність ігор, Ульманн підтвердив проблеми з Tekken 7. Проте він наголосив, що серед 60–70 ігор, які щороку отримують захист Denuvo, подібні випадки трапляються рідко.
Компанія створила Discord-канал для спілкування з гравцями, але через велику кількість негативних коментарів адміністратори змушені регулярно закривати та відкривати обговорення.
Тим часом навіть великі видавці відмовляються від послуг Denuvo. Нещодавно EA анонсувала, що Dragon Age: The Veilguard вийде без DRM-захисту, пояснивши це довірою до гравців.
Джерело: Gamesradar