Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».
Як розповідає гість програми, «Мавка» вийшла вже під час повномасштабної війни, і вона все одно стала неймовірно популярною. Принагідно він згадує, як у соцмережах одна жінка дуже критично відгукнулася на анімацію, але тому, що вже втретє не може додивитися її кінотеатрі через повітряну тривогу. А цікава «Мавка» ще й тим, зазначає режисер, що музику до неї писав італійський композитор, диригент ватиканського оркестру Даріо Веро.
«Мавка» для нього була викликом, тому що він намагався зрозуміти мелодику української народної пісні, щоб це працювало, ще й у класичній музиці. Тому що саме для симфонічного оркестру музику писати досить важко, і для цього треба мати досвід відповідний. У нас є композитори в Україні, які це робили, але ми вже співпрацювали (ред. – з Даріо Веро), уже був досвід, було все гармонійно», - розповідає Олег Маламуж.
Окрім цього, зауважує він, «Мавка» мала величезну кооперацію з бізнесом, модою, харчовою промисловістю, супермаркетами, кондитерськими брендами. Це, підкреслює режисер, показовий кейс, він продемонстрував, як має продукт кіно працювати поза кінотеатром.
«Їжа, одежа, постільна білизна – по всіх напрямках, які можливі. «Мавка» протоптала першу доріжку для таких проєктів – куди можна зайти в українському ринку через виробників товарів. Тому що фактично в усьому світі це вже нормальне явище, це такий досвід, абсолютно зрозумілий, а у нас воно не йшло. Це намагалися до цього робити, випускати якісь невеличкі серії якихось продуктів, але вони так не розповсюджувалися. А тут цей проєкт полюбив, виходить, глядач і полюбили так само виробники», - пояснює Олег Маламуж.