Власники карток Monobank скаржаться на втрату коштів після використання банкомата. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка розповіла, що намагалася зняти готівку з картки Monobank, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Під час операції сталася помилка, внаслідок чого сума списалася з рахунку, але не була видана на руки.
При зверненні у підтримку виявилося, що повернути гроші не так просто, оскільки ні ПриватБанк, ні Monobank не надали належної допомоги клієнтці.
"Моєї провини в тому що знялися кошти — немає, але страждати та чекати невідомо скільки повинна я! Що це взагалі за система? Коли в інших банках трапляється така ситуація — вони напряму подають запит на повернення коштів і кошти повертаються за дві доби", - поскаржилася українка.
За словами жінки, в результаті вона втратила понад 10 тисяч гривень, а фінустанови "відфутболюють" її один до одного.
"Тобто 10 тис грн + 90 грн комісія — полетіли в невідомому напрямку і жоден з цих двох банків не намагається вирішити це питання. ПриватБанк перекладає все на монобанк, а монобанк — на платіжну систему", - обурилася клієнтка.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пояснили, що термін повернення коштів залежить від платіжної системи. При цьому пообіцяли зв'язатися із клієнткою для того, щоб проаналізувати ситуацію.