Новий рамний пікап Kia Tasman розроблявся як “робоча конячка” та запропонований з бензиновим та дизельним двигунами.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляє пресслужба південнокорейського автовиробника. В основі середньорозмірного Kia Tasman лежить нова рамна платформа з передньою незалежною підвіскою на подвійних поперечних важелях і заднім нерозрізним мостом на ресорах.
Габарити пікапа становлять 5410х1930х1890 міліметрів при довжині колісної бази 3,27 метра. Дорожній просвіт сягає 224-252 мм, глибина броду, що долається – 800 мм. Вантажність – від 1017 до 1195 кг, допустима маса причепа, що буксирується, – 3,5 тонни.
Запропоновано версії з однорядною та дворядною кабінами, на старті продажів запропоновано три версії оснащення – Base, X-Line та X-Pro. У салоні пікапа одразу три дисплеї: цифрова панель приладів та екран інформаційно-розважальної системи діагоналлю 12,3 дюйма з вертикальним 5-дюймовим тачскріном клімат-контролю між ними.
У переліку оснащення бокс-підлокітник із вмонтованим у кришку розкладним столом, бездротова зарядка для двох смартфонів, два порти USB-C та побутова розетка на 220-240 В. Під подушкою заднього дивана є 33-літрова ніша для дрібних речей.
Kia Tasman пропонуватиметься з двома двигунами на вибір: 2,5-літровим бензиновим турбомотором (281 к.с., 421 Нм) або 2,2-літровим турбодизелем (210 к.с., 441 Нм). Трансмісії: 6-ступенева “механіка” або 8-ступеневий гідромеханічний “автомат”. Об’єм паливного бака – 80 літрів.
Версії X-Pro будуть тільки повнопривідними з електронним блокуванням заднього міжколісного диференціала. Стандартні їздові режими – це Sand (пісок), Mud (бруд), Snow (сніг) і Rock (камені). Є також камера контролю поверхні під днищем, картинка з якої виводиться на екран мультимедійної системи.
На батьківщині Tasman надійде в продаж у першій половині 2025 року, після чого розпочнеться постачання на новинки на експорт. На ринку перший пікап Kia складе конкуренцію моделям Ford Ranger, Mitsubishi L200 та Toyota Hilux.