Освітній комітет ВРУ визнав незадовільною роботу МОН у забезпеченні закладів освіти підручниками
Освітній комітет ВРУ визнав незадовільною роботу МОН у забезпеченні закладів освіти підручниками

Освітній комітет ВРУ визнав незадовільною роботу МОН у забезпеченні закладів освіти підручниками

Освітній комітет ВРУ визнав незадовільною роботу МОН у забезпеченні закладів освіти підручниками

Голова комітету вказав на п'ять проблем. 

Минулого тижня комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій провів засідання, головним питанням якого було виготовлення, якість та доставка підручників, зазначив голова парламентського комітету з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак у Telegram.

Члени цього комітету одностайно констатували, що є проблеми щодо забезпечення підручниками закладів загальної середньої освіти, які набули системного характеру, призвели до затримки доставки їх до закладів загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році,  а також  потенційно можуть в наступному навчальному році призвести до зриву доставки посібників/підручників. 

Бабак вказав, що в минулому році вперше за 30 років весь необхідний обсяг підручників було виготовлено і доставлено вчасно. Після цього комітет ВРУ надав уряду та Міністерству освіти і науки України рекомендації, як покращити виготовлення, якість і доставку підручників, зокрема для дітей з особливими освітніми потребами і мовами національних меншин.

Голова освітнього парламентського комітету констатував такі проблеми в 2024 році:

  • більшість рекомендацій комітету не було виконано;
  • порушено Закони України в частині обовʼязковості апробації та закупівлі інтерактивних електронних додатків до підручників;
  • порушено терміни доставки підручників;
  • якість підручників не стає кращою і не змінені процедури конкурсного відбору;
  •  немає механізму забезпечення підручниками українських дітей за кордоном.

 Члени комітету визнали роботу МОН в частині забезпечення підручниками та посібниками закладів  загальної середньої освіти незадовільною.

"І разом з цим, коли Комітет буквально "вигризає" додаткові кошти в проекті Бюджету-2025, МОН навіть не приходить на засідання Бюджетного Комітету і робочих груп по бюджету. А там і додаткові кошти на підручники, апробацію і інтерактивні додатки", - наголосив Бабак.

Шкільний підручник — книга, яку читають не тому, що цікаво, а тому, що треба. Та чи означає це, що вона має бути нудною? Що заважає писати цікаві підручники та як працюватиме нова схема їх апробації, тобто визначення якості, читайте в матеріаліМихайла Девдери"Шкільний підручник — найзанудніша книга, або Що заважає написати підручник-Поттеріану?".

Джерело матеріала
loader
loader