Про це пише агентство EFE.
Зазначається, що особисті акаунти кандидатів та профілі кампаній (@kamalaharris, @realdonaldtrump, @kamalahq, @teamtrump) охоплюють понад 10 мільйонів підписників, попри те, що платформу неодноразово намагалися заблокувати через можливі загрози національній безпеці.
Згідно з дослідженням Pew Research Center, більшість молоді до 30 років отримує новини саме з TikTok, і 52% користувачів платформи використовують її для інформування. У 2024 році на виборах зможуть голосувати понад 40 мільйонів американців покоління Z, і їхній голос може стати вирішальним, особливо у штатах, як-от Мічиган, де спостерігається висока активність молодих виборців.
Соціальні мережі як інструмент кампанії
Кампанії Гарріс і Трампа зосереджені на культурному контенті: мемах та відео з популярною музикою. Наприклад, команда Гарріс опублікувала на @kamalahq відео з дельфінами та повідомленням «Проєкт 2025 Дональда Трампа – загроза для нашої демократії», яке зібрало понад 9 мільйонів переглядів.
У відповідь команда Трампа створила схожий ролик із текстом «Голосуй за Трампа, якщо не хочеш опинитися на фронті Третьої світової війни», який отримав 8 мільйонів переглядів.
Залучення популярних інфлюенсерів
Кампанії обох кандидатів включають співпрацю з популярними інфлюенсерами. Трамп зняв відео з Логаном Полом та Адіном Россом, щоб привернути увагу мільйонів молодих підписників, далеких від політики. Камала Гарріс залучила до кампанії відомих інфлюенсерів з б’юті та лайфстайл-сегментів, таких як @queencitytrends, та взяла участь у популярному комедійному подкасті CallHerDaddy з Александрою Купер.
Згідно з даними Social Blade, ці стратегії принесли суттєве зростання аудиторії обом кандидатам. За останній місяць Гарріс додала понад 300,000 підписників, а Трамп — понад мільйон.
Попри популярність у TikTok, остаточне рішення залежить від активності молоді на виборах 5 листопада. За останніми даними FiveThirtyEight, Трамп має невелику перевагу з ймовірністю перемоги 52%, хоча два тижні тому лідирувала Гарріс із 58%. Очікується, що ці вибори стануть одними з найбільш напружених за останнє століття.
Нагадаємо, за даними CNN, пов’язана з «Фабрикою тролів» російська мережа поширює дезінформацію про вибори в США.
Фото: EFE/EPA.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.