ПриватБанк заблокував картку клієнта через кілька переказів: просто закрили рахунки та ФОП
ПриватБанк заблокував картку клієнта через кілька переказів: просто закрили рахунки та ФОП

ПриватБанк заблокував картку клієнта через кілька переказів: просто закрили рахунки та ФОП

Клієнт ПриватБанку звернувся зі скаргою на блокування його рахунків після проведення кількох p2p-переказів.

Скарга розміщена на порталі "Мінфін".

Крім того, це сталося після продажу криптовалюти, коли покупець "скасував переказ у банку". При цьому, підкреслюється, сам банк не зв'язувався з клієнтом.

У скарзі клієнт зазначає:

  • клієнт не займається на постійній основі здійсненням p2p-переказів;
  • йому прямо не сказали, чи саме це стало причиною блокування рахунків.

«Мені не назвали точну причину, але я переконаний, що це сталося через кілька p2p-переказів, які я здійснив раніше. Як результат, банк запідозрив мене в шахрайстві», – пояснив клієнт.

Він також підкреслив, що ПриватБанк не зв'язувався з ним для з'ясування деталей, а просто наступного дня закрив усі рахунки, включаючи рахунок ФОП. ПриватБанк відреагував на скаргу, попросивши клієнта надати свій номер телефону для розв'язання питання.

Раніше ПриватБанк також нагадав, що вилучені або забуті в банкоматах картки не повертаються їхнім власникам, незалежно від того, чи були вони випущені ПриватБанком чи іншим банком. У таких випадках клієнти повинні звернутися до свого банку для того, щоби скористатися можливістю відновлення своєї картки.

Останні новини України:

Теги за темою
Гроші Банк ПриватБанк
Джерело матеріала
loader