Підкорення Ле Ману
Підкорення Ле Ману

Підкорення Ле Ману

У суботу 19 жовтня 2024 року у симуляторі iRacing пройшов щорічна спеціальна подія Petit Le Mans, котра повторює реальну 10-ти годинну гонку на трасі Road America в рамках серії IMSA.

Одразу дві команди КЦА ФАУ виступили на цій події.

Команду номер один склали Денис Протопопов, Євген Молчанюк та Владислав Михайленко у класі GTP. Друга команда у складі Максима Ющенка та Фарамця Василя виступила у класі GT3. На жаль, GTP команду зпідкала невдача у вигляді двох аварій і хлопці вирішили не доїжджати гонку, адже в цьому не було ніякого сенсу.

Команда у класі GT3  в результаті завершила гонку на подіумі, а саме на другій позиції.

Давайте спитаємо, що з цього приводу думають пілоти з GT3 команди.

Максим Ющенко: “Перший старт у спеціальному івенті на новій для мене машині класу ГТ3, Chevrolet Corvette GT3.R у повному мультикласі формату ІМСА. Кілька днів підготовки, пошук стабільного темпу на трасі  з урахуванням постійного трафіку. Хвилювання перед перегонами, оскільки кваліфікація і старт були на мені. Перед практикою та кваліфікацією пройшов дощ. Через що трек був трохи вологий та холодний. Що додало труднощів на кваліфікації та старті. Кваліфікувалися на 15 позиції у своєму класі, старт був майже в середині. Перегони почалися з високого темпу, що вимагало високого рівня концентрації. Напруга спала тільки коли, коли люди стали розтягуватися по треку і головним завданням стало безаварійно пропускати машини більш швидких класів (GTP, LMP2). На другий свій стинт  я вже звик до хаосу трафіку, який постійно відбувався на дуже короткому треку Road Atlanta і почав просто стабільно намотувати кола. Здавалося б на велику дистанцію перегонів у 10 годин реального часу, та ще й з одним напарником у команді, вони триватимуть ще більше. Але влившись у процес того, що відбувається, не помічав, як пролітали цілі години пройденої дистанції. Стабільність і безаварійність проходження кіл, дозволили відіграти позиції  у команд, які не змогли безаварійно впорається з пілотуванням на треку. Спасибі моєму напарнику Василю, який був зі мною всі ці перегони і зробив великий внесок у кінцевий результат на фініші. Так само спасибі КЦА ФАУ, що дали можливість, виступити на цьому Special Event саме в складі їхньої команди, під їхнім прапором. Наступна зупинка – Special Event DAYTONA24, ще складніше і цікавіше!”

Василь Фарамець: “Макс дійсно взяв на себе найважчу ношу, адже старт гонки коли ми у найповільнішому класі з трьох на треку, ще на стартовій процедурі даємо від’їхати швидшим класам уперед, аби вони мали комфортний старт, отримуємо уже на третьому колі потік GTP пілотів, які летять на шаленій швидкості і борються між собою, це дуже важко психологічно і фізично боротись з своїми опонентами і ухилятись від цих скажених GTP. Макс- молодець, він  справлявся з ними на відмінно і вже під кінець другої години його стараннями ми опинились в топ 10 учасників. Мені ж випала доля просто покращити наше становище і дати Максу перепочити. Макс навіть попросив мене проїхати три години поспіль на моєму другому заході. Нелегке завдання для виконання, але не неможливе для мене. Скорочуючи історію, останні 50 хвилин гонки були за Максом і він з п’ятої позиції зміг фінішувати на другій. Я дуже радий, що саме він перетинав старт – фінішну пряму під картатий прапор”.

Вітаємо українських пілотів з другим місцем на цьому історичному марафону та бажаємо подальших успіхів.

Нагадуємо, що в період з 02 листопада по 21 грудня відбувається Чемпіонат Украіни в заліку відкритого міжнародного чемпіонату  Esports Ukrainian F4 Championship. Всю інформацію щодо участі ви знайдете на інформаційних ресурсах КЦА ФАУ.

Слідкувати за оновленнями та спостерігати за успіхами українських сімрейсерів на міжнародних перегонах можна на інформаційних   ресурсах КЦА ФАУ, де Ви знайдете найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту.

Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки:

Ігровий партнер:

  • HATOR  український виробник обладнання для ігрової індустрії

Партнер:

  • SIMHUB.PRO провідний дистріб’ютор обладнання та аксесуарів для сімрейсінгу в Східній Європі.

Інформаційні партнери:

Джерело матеріала
loader