Глава Take-Two каже, що фільм Borderlands «розчарував», але не нашкодив франшизі — навіть збільшив продажі ігор
Глава Take-Two каже, що фільм Borderlands «розчарував», але не нашкодив франшизі — навіть збільшив продажі ігор

Глава Take-Two каже, що фільм Borderlands «розчарував», але не нашкодив франшизі — навіть збільшив продажі ігор

Іноді найгірша реклама — найкраща реклама.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! Глава Take-Two каже, що фільм Borderlands «розчарував», але не нашкодив франшизі — навіть збільшив продажі ігор - Фото 1

Штраус Зельнік, СЕО Take-Two Interactive, визнав провал фільму Borderlands, але відзначив позитивний вплив на продажі гри. У розмові з IGN перед оголошенням квартальних результатів компанії керівник зазначив несподіваний ефект:

«Звісно, фільм розчарував. Але він навіть збільшив продажі каталогу. Тож шкоди не було, навпаки — можливо, це трохи допомогло. Цей випадок ще раз доводить мою думку: перенести гру на великий екран — надзвичайно складне завдання».

Take-Two підтвердила у фінансовому звіті, що випуск Borderlands 4 запланований на 2026 фінансовий рік (з квітня 2025 до березня 2026), як і гри Mafia: The Old Country. Grand Theft Auto 6 все ще планують випустити восени 2025 року, і Зельнік впевнений у дотриманні цієї дати. Компанія планує випустити приблизно 37 ігор до кінця 2027 фінансового року.

Фінансові показники Take-Two демонструють стабільність: чистий дохід склав 1,47 мільярда доларів, причому 96% надійшло від цифрових продажів. Grand Theft Auto 5 досягла позначки у 205 мільйонів проданих копій, Red Dead Redemption 2 — 67 мільйонів, а NBA 2K25 з моменту випуску 3 вересня розійшлася накладом 4,5 мільйона копій.

Take-Two повідомила, що заробила 1,47 мільярда доларів, переважно на GTA та Borderlands. Цифрові продажі принесли 96% доходу. Частка цифрових версій консольних ігор компанії зросла до 82% порівняно з 75% минулого року.

Також Take-Two оголосила, що продала свій інді-підрозділ Private Division невідомому покупцеві після тривалого періоду скорочень персоналу та закриття студій.

Джерело: IGN

Джерело матеріала
loader