SIAL 2024: ключові тенденції харчових технологій в межах молочного сектору
SIAL 2024: ключові тенденції харчових технологій в межах молочного сектору

SIAL 2024: ключові тенденції харчових технологій в межах молочного сектору

Оксана Чернова

Одна з найбільших світових виставок харчової промисловості — SIAL 2024 відбулася у Парижі наприкінці жовтня. Цей захід зібрав тисячі виробників, дистриб’юторів, рестораторів та імпортерів з усього світу, щоб представити найновіші тренди та інновації у сфері харчування.

Sial 2024 цього року відзначила ювілей та зібрала провідних виробників зі 119 країн. Організатори Sial підкреслили, що виставка є джерелом нових бізнес-ідей. Акцент виставки зосереджувався на тенденціях, які закликають ритейлерів адаптуватися та співпрацювати з виробниками, підвищуючи стандарти з урахуванням екологічності та зручності.

Приємно вразило, що українську компанію snEco представили серед інноваційних брендів. Це досягнення, яке вкотре підтверджує успішний розвиток у сфері.

Загалом, усе більше компаній приділяють увагу естетичному представленню сирів. Особливо вразили американські бренди, які інноваційно підходять до подачі продуктів. Українським брендам варто звернути увагу на цю тенденцію, щоб іти в ногу з глобальним розвитком індустрії.

На виставці було багато стендів із нагородами від World Cheese Awards (WCA), що підкреслює професійність і авторитетність компаній.

Також залишаються популярними тренди на екопакування, веганські продукти, продукти з високим вмістом білка та ready-made рішення.

Ювілейний формат відзначився святковим концертом, а також особливо великою кількістю виробників, які представляли продукти на світовому рівні.

Ключові тенденції на Sial 2024:

  • Зручність — продукт повинен бути легкодоступним для споживача (наявність в різних точках продажу, доступність на полиці) та зручним для зберігання.
  • Інноваційне пакування — упаковка має легко відкриватися і закриватися для багаторазового використання продукту для зберігання в належному стані протягом сроку придатності після відкриття.
  • Сенсорна насолода — через перенасичення ринку різними продуктами важливим є поєднання нових текстур, смаків та кольорів через створення варіативних рецептур, що розширюють смаковий спектр сиру.
  • Натуральність —  прозоре виробництво, детальний склад інгредієнтів, натуральні компоненти, контроль якості води та молока.
  • Стабільність — стабільний смак і якість завдяки відпрацьованій рецептурі та контролю процесів, що знижує ризики для здоров’я споживача. 
  • Здоров'я та екологічність — користь продуктів для людини та відповідальне ставлення до ресурсів із підходом «zero waste». Цікаво те, що молочні ферми почали використовувати новітні технології й стартапи для калькуляції та зменшення викиду CO2, що продукується тваринами, для запобігання глобального потепління. 

Загалом, тенденція здорового та натурального харчування, яка почалась після пандемії, буде тільки набирати популярності. Тож, компанії, які прагнуть зростати та виходити на міжнародний ринок, мають врахувати їх у своєму стратегічному плануванні. 

Загалом, виставка SIAL 2024 стала відмінною платформою для обміну досвідом, презентації нових продуктів та встановлення нових бізнес-контактів.

Оксана Чернова, сирна експертка, засновниця ProCheese та суддя міжнародного сирного конкурсу World Cheese Awards 

Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.

Джерело матеріала
loader
loader