Цікаве промо. Як виробники Барбі прорекламували порносайт
Після виходу в минулому році фільму «Барбі» навіть ті, хто не знали компанію Mattel, запам’ятали цю назву. Це світовий гігант, який виробляє іграшки. Переважно відомий своїми ляльками Барбі.
Напередодні прем'єри казки «Чародійка» з Аріаною Гранде в головній ролі на полицях американських магазинів з'явилися спеціально створені ляльки.
Здавалося б, голлівудська рутина: виходить у прокат великий дитячий блокбастер — йому передує масштабна маркетингова кампанія. Всі щасливі, діти спустошують гаманці батьків, вимагаючи купити їм мерч казкової історії.
Але сталося те, чого ніхто не чекав. Десь в офісі Mattel якийсь втомлений дизайнер, якому було доручено створити шаблон для друку упаковки ляльок, втулив туди не той лінк.
Замість того, щоб спрямовувати покупців на офіційний сайт екранізації мюзиклу, який отримав премію «Тоні», лінк на коробках веде на сторінку порносайту зі схожою назвою.
Треба віддати належне невдасі: лінк усе ж веде до кінопродукції. Дещо іншої категорії, але все одно кіно! Wicked — англійське слово, яке перекладається як «злий», може також означати «грішний», «порочний». Так що не дивно, що так можна називати і дитяче кіно, і дуже доросле.
«Mattel стало відомо про друкарську помилку на упаковці колекційних ляльок Mattel Wicked, які в основному продаються в США, і яка мала на меті спрямовувати споживачів на офіційну цільову сторінку WickedMovie.com, — ідеться в заяві компанії. —Ми глибоко шкодуємо про цю прикру помилку та вживаємо негайних заходів, щоб її виправити. Повідомляємо батькам, що неправильно надрукований вебсайт не підходить для дітей».
Людям, які вже купили ляльки, Mattel рекомендує викинути упаковку або приховати посилання.