Китайська BYD та німецька BMW будують автомобільні заводи в Угорщині, а виробництво, як очікується, розпочнеться у другій половині 2025 року, що може сприяти зростанню економіки країни, про що заявив у четвер керівник апарату прем’єр-міністра Віктора Орбана.
При Орбані Угорщина стала важливим торговим та інвестиційним партнером Китаю, на відміну від деяких інших країн ЄС, які розглядають можливість стати менш залежними від другої за величиною економіки світу. У Європі Німеччина є основним торговим партнером Угорщини і в країні вже працюють кілька автомобільних заводів.
Орбан також очолив кампанію із запуску китайських заводів із виробництва електромобілів та акумуляторів в Угорщині. Проте економіка Угорщини поринула у технічну рецесію у третьому кварталі. Це проблема для угорського лідера, який прагне пожвавити економіку перед національними виборами 2026 року.
«Оптимізм щодо економічної політики наступного року підкріплюється поточними подіями: нові заводи BYD і BMW почнуть виробництво вже наступного року, в другій половині наступного року», — повідомив на брифінгу керівник його адміністрації Гергей Гуляс.
Один з найбільших китайських інвесторів в Угорщині, CATL, будує завод з виробництва акумуляторів вартістю 7,3 млрд євро у східному місті Дебрецен, тоді як китайський виробник електромобілів BYD оголосив минулого року про будівництво першого європейського заводу в Сегеді на півдні країни. BMW будує автомобільний завод у Дебрецені.