Днями компанія “Дхолландія Україна” реалізувала черговий цікавий проект. Це встановлення гідроборту Dhollandia сімейства LSP на розвізний фургон Renault Master повною масою 3500 кг. Такі замовлення фірма виконує не часто. Гідроліфт розрахований на вантажопідйомність 500 кг за власної маси 212 кг. Для задньопривідних автомобілів можлива й потужніша версія – з корисним навантаженням до 750 кг.
Конструкція гідроборту дозволила зберегти штатний бампер. Керування здійснюється двома пультами на вибір: радіо- або на спіральному дроті.
Заслуговує на увагу функція автоматичного розкладання при опусканні. Платформа запам’ятовує виставлений горизонтальний рівень і за команди «вгору» спочатку зупиняється на ньому, а потім вже піднімається до рівня підлоги фургона.
Для відкриття та закриття гідроборту радіопульт активується за умови, якщо оператор знаходиться на безпечній відстані, праворуч. Працюючи з вантажем оператор може керувати тим чи іншим пультом з будь-якого зручного місця: стоячи на землі, платформі чи перебуваючи всередині фургона.
У комплект входить відкидний місток, який закриває відстань між платформою та підлогою фургона, що підвищує безпеку процесу завантаження-розвантаження.
А спеціальний механізм надійно фіксує гідроборт у транспортному положенні, захищаючи від випадкового відкриття на ходу.
Гідроборт Dhollandia сімейства LSP для легких розвізних фургонів може бути виконаний у форматі «половинки» або розкладної платформи. Це забезпечує легкий доступ до фургона через праву дверну стулку без необхідності опускання гідроборту.
Замок включення основного живлення під водійським сидінням.
Перенесений ліхтар «стоп» замість перекритого платформою стандартного ліхтаря.