Чеська компанія Skoda здобула славу в першу чергу, як виробник доступних та багатофункціональних машин з близьким до ідеального співвідношення ціна-якість. З моменту своєї появи навесні 2017 року Karoq завоював безліч нагород і знайшов чимало шанувальників у всьому світі, включаючи Україну.
Навесні 2022 року на європейські ринки вийшла рестайлінгова версія бестселера, але протестувати новинку зі зрозумілих причин нам вдалося лише зараз.
У процесі модернізації зовнішність Karoq була перероблена у сучасній стилістиці бренду. Автомобіль отримав повністю нову головну та задню оптику, інші бампера, облицювання радіатора та бічні молдинги.
Наша тестова версія Sportline відрізняється від інших побратимів по сімейству тим, що окантування решітки радіатора, корпуси дзеркал, рамки вікон, рейлінги і фірмова символіка мають чорний колір. Динаміку та спортивний характер моделі підкреслюють подовжений спойлер на даху, чорний задній дифузор та 17-дюймові легкосплавні диски з оригінальним малюнком у вигляді ромбоподібної ґрати. Крім того, стандартну комплектацію входять світлодіодні матричні фари.
“Розумний” та зручний
Дизайн інтер’єру нагадує інші моделі Skoda, але при цьому не позбавлений оригінальності. Наш тестовий Karoq був оснащений 10-дюймовою цифровою шкалою приладів та 8-дюймовим екраном інфо-розважальної системи.
До речі, нагадаємо, що Karoq одним із перших серед автомобілів чеського бренду отримав цифрову панель приладів. Аудіосистема з 8 динаміками забезпечує гарну якість звучання, а можливості підключення зовнішніх пристроїв дозволять насолоджуватися в подорожі улюбленою музикою.
На нашій версії Sportline були встановлені спортивні передні крісла з ромбоподібним малюнком тканинного оздоблення та контрастним декоративним рядком. Вони не лише оригінально виглядають, а й надійно фіксують у процесі їзди. У холодну пору року не зайвим є підігрів керма та передніх сидінь, а як опція пропонується підігрів задніх сидінь.
Традиційно, як і інші моделі компанії, Skoda Karoq рясніє різноманітними “розумними” рішеннями Simply Clever. Всі вони зроблені для того, щоб усім в автомобілі було максимально зручно та комфортно. Наприклад, у водійських дверях є відділення для парасольки, яка йде в комплекті, а крім 12-вольтової розетки в салоні передбачена розетка і в багажнику.
Як опція Karoq може бути оснащений індивідуальними кріслами другого ряду VarioFlex. Їх можна зрушувати, складати, а за потреби, демонтувати. Завдяки таким можливостям трансформації об’єм багажного відділення можна змінювати в діапазоні від 588 до 1605 л, а якщо зняти задні сидіння, то до 1810 л. Але наша тестова версія мала звичайний задній диван зі складними спинками (40/60) і зручним люком для перевезення довгомірів.
Крім об’ємного багажника в Karoq є багато різноманітних відділень для дрібниць, включаючи місткий ящик рукавички, кишені в дверях і глибокий відсік-органайзер в центральному підлокітнику.
Під підлогою багажника є “докатка” та необхідний мінімум інструментів для шиномонтажу.
На ходу
У ієрархії кросоверів бренду моделі Karoq відводиться місце між великим Kodiaq і компактним Kamiq. Основою Karoq послужила модульна платформа MQB концерну Volkswagen. Однак, незважаючи на дуже серйозну конкуренцію у цьому сегменті, творцям вдалося надати моделі свого індивідуального характеру.
Під капотом тестового кросовера знаходився бензиновий мотор 1.4 TSI з турбонаддувом та упорскуванням палива. Він розвиває потужність 110 кВт/150 л. і має крутний момент в 250 Нм. У парі з ним працює 8-ступінчаста роботизована коробка передач DSG з двома зчепленнями та спортивним режимом роботи. Привід здійснюється на передню пару коліс, але можна замовити альтернативний варіант Karoq з 2-літровим турбодизелем, який має повний привод.
150-сильний турбомотор у тандемі з “автоматом” працює чітко та злагоджено, а економити паливо допомагає система старт-стоп, яка спрацьовує швидко та безшумно. У процесі руху можна самостійно вибрати режими роботи силового агрегату за допомогою перемикача Driving Mode Select на трансмісійному тунелі. Наприклад, у положенні Eco реакції силового агрегату стають менш емоційними і налаштовують на спокійний драйв, а якщо перейти в режим Sport, машина стимулює активний стиль водіння. Крім того, є ще режими Normal та Individual. В останньому випадку можна створити власну конфігурацію налаштувань роботи двигуна та кермового керування.
Спереду на машині встановлені стійки McPherson, а ззаду використовується напівзалежна конструкція, тому є незначне, але цілком очікуване виляння “кормою” при активному маневруванні. Що стосується їздового комфорту, то підвіска Karoq з’їдає майже всі нерівності за винятком бруківки, на якій машина входить у резонанс і лякає неприємним тремтінням із супутніми звуками. Але в інших випадках звукоізоляція не викликає нарікань. Завдяки кліренсу в 169 мм бордюрні камені та інші елементи міського рельєфу долаються непомітно та безболісно. Загалом підвіска залишила приємне враження. Кермо інформативне, автомобіль точно реагує на рухи кермом, а зусилля адекватно зростає в міру набору швидкості. На малих швидкостях, навпаки, стає легким, тому паркуватись на Karoq просто та комфортно.
Серед переваг Karoq велика кількість є високий рівень безпеки. У свій час чеський кросовер отримав максимальний рейтинг 5 зірок від європейської організації EuroNCAP. В активі моделі є широкий асортимент електронних помічників водія, у тому числі Front Assist, система контролю за сліпими зонами та опціонний адаптивний круїз контроль.
Ціни
Вартість Skoda Karoq в залежності від комплектації варіюється від 1228645 грн за версію Selection з 1,4-літровим бензиновим мотором і моноприводом до 1721239 грн за версію Sportline з 2-літровим турбодизелем і повнопривідною трансмісією.
*Рекомендовані роздрібні ціни на автомобілі для замовлення у виробництво з 25.11.2024 р.
Дякуємо компанії “Єврокар” за допомогу у проведенні тесту.