Стрімінговий сервіс Netflix був офіційним транслятором бою між Майком Тайсоном та Джейком Полом. Це була рекордна ніч для компанії, пише 24 Канал з посиланням на Netflix.
Неймовірний інтерес до бою Тайсон – Пол
За даними сервісу, головну подію боксерського шоу в Арлінгтоні одночасно дивилися 60 мільйонів сімей. Інформація про загальну кількість глядачів буде оприлюднена згодом.
Netflix виявився неготовим до такого навантаження, що спричинило підвисання сервісу по всьому світу. Тож у компанії планують в майбутньому порадувати своїх підписників новою мегаподією у світі боксу.
Крім того, компанія Joe Hand Promotions, яка постачає спортивні та розважальні програми у прямому етері поза межами дому, розповсюдило вчорашню подію у понад 6000 барів та ресторанів США. Це новий рекорд компанії за понад 50-річну історію.
Раніше ми повідомляли, що бій Тайсон – Пол побив рекорд з продажу квитків за межами Лас-Вегасу. На стадіоні за поєдинком спостерігали понад 70 тисяч глядачів. Це принесло організаторам 17,8 мільйона доларів.
Нагадаємо, що Майк Тайсон витримав усі 8 раундів проти 27-річного блогера Джейка Пола. Після поєдинку судді одноголосно віддали перемогу молодшому боксеру, що не сподобалося глядачам.