В американському прокаті стартував 250-мільйонний комедійний екшн «Кодове ім'я "Червоний"», який зібрав $34,1 млн у 4032 кінотеатрах. Наразі аналітики замислилися, як інтерпретувати цей результат.
Якби фільм випускала голлівудська студія, це був би провал («Джокер: Божевілля на двох» заробив у прем’єрний вікенд $37,6 млн при 200-мільйонному бюджеті, і це одразу охрестили катастрофою). Але в США блокбастер розповсюджував технологічний гігант Amazon, тож правила змінюються.
На користь того, що проєкт успішний, наводять такі аргументи:
- фільм одразу знімався для стрімінґу, тому касові збори — це додатковий прибуток;
- найкращий результат для потокових сервісів (попереднім рекордсменом були «Вбивці квіткової повні» Мартіна Скорсезе — $23,3 млн);
- це різдвяний фільм, а такі можуть приносити прибуток десятиліттями, якщо стануть «різдвяною класикою»;
- масштабна реклама Amazon (головний аргумент).
Стати «різдвяною класикою» картині з Двейном Джонсоном можуть допомогти відгуки глядачів (оцінка «A-» за опитуваннями CinemaScore), а завадити — професійна критика (лише 33% позитивних рецензій на сайті Rottentomatoes.com). За межами США стрічка «Кодове ім'я "Червоний"» за два тижні зібрала $50 млн.
На другу сходинку опустився «Веном: Останній танець», який зібрав $7,4 млн у четвертий вікенд прокату. Загальні касові збори фільму складають $436,1 млн: $127,6 млн отримано від американських глядачів і $308,5 млн — від мешканців інших країн.
Третє і четверте місця займають прем’єри попередніх вихідних. Комедія «Найкраща Різдвяна вистава» додала до своїх зборів ще $5,4 млн, збільшивши їх до $19,95 млн. Трилер «Єретик» тим часом заробив $5,2 млн за три дні і $20,4 млн загалом.
Найкращий результат для філіппінського кіно продемонструвала мелодрама «Привіт, кохання, знову». Стрічка зібрала $2,3 млн у 248 кінотеатрах. Також непогано виступила комедія «Справжній біль», яка розширила прокат до 1185 кінотеатрів, у яких було продано квитків на суму $2,3 млн.
Наступний вікенд повинен стати одним із найприбутковіших у році, адже на екрани виходять «Wicked: Чародійка» (їй прогнозують більше $100 млн) і «Гладіатор ІІ» ($60–80 млн). Аналітики сподіваються, що він наблизиться до успіху «Барбенгеймера», розділивши аудиторію: жінки підуть у кінотеатри на перший фільм, а чоловіки виберуть для перегляду історичний епік Рідлі Скотта.
№ | Фільм | Бокс-офіс за вікенд ($) | Падіння (%) | Театри | Бюджет (млн) | Загальний бокс-офіс ($) |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Кодове ім'я «Червоний» | 34 073 448 | - | 4 032 | 250 | 34 073 448 |
2 | Веном: Останній танець | 7 355 381 | -53,8 | 3 421 | 120 | 127 600 000 |
3 | Найкраща Різдвяна вистава | 5 400 000 | -49,9 | 3 020 | 10 | 19 952 121 |
4 | Єретик | 5 167 153 | -52,3 | 3 230 | 10 | 20 436 947 |
5 | Дикий робот | 4 300 000 | -35 | 2 894 | 78 | 137 772 840 |
6 | Усміхайся 2 | 2 950 000 | -42,3 | 2 462 | 28 | 65 654 432 |
7 | Конклав | 2 851 000 | -30,9 | 2 377 | 20 | 26 557 905 |
8 | Привіт, кохання, знову | 2 326 000 | - | 248 | - | 2 326 000 |
9 | Справжній біль | 2 300 000 | +680,6 | 1 185 | - | 3 037 466 |
10 | Анора | 1 839 000 | -27 | 1 500 | 6 | 10 500 198 |
Джерело: Boxofficemojo