Британський виробник авто преміумкласу Jaguar оголосив про «нову еру» для бренду з переходом на електричне виробництво та представив нові шрифт, лого та монограму.
Словесний знак «Jaguar» тепер використовує комбінацію великих та малих літер в золотому кольорі, тоді як знаменитий логотип «стрибуна», кіт на тлі 16 смуг, став більш двовимірним і дивиться вправо, а не вліво, як раніше.
Монограму із зображенням ягуара, яка з’являлась на решітках радіатора автомобілів Jaguar протягом останніх двох десятиліть, замінили новим круглим значком із поєднанням літер «j» і «r», розташованих в колі.
Водночас найбільше уваги привернуло саме відео з презентацією ребрендингу, яке не показало жодного авто і радше нагадувало фешн-рекламу із сумними моделями у яскравих кольорових вбраннях (сайт cardealermagazine порівняв ролик із галюциногенним науково-фантастичним фільмом).
Copy nothing. #Jaguar pic.twitter.com/BfVhc3l09B
— Jaguar (@Jaguar) November 19, 2024
«А ви точно продаєте авто?», — запитав під відео Jaguar у Twitter Ілон Маск.
Натомість в Jaguar вважають, що ребрендинг вийшов вдалим, називаючи його «потужним святом модернізму».
«Це переосмислення, яке відтворює суть Jaguar, повертаючи його до цінностей, які колись зробили бренд улюбленим і зроблять актуальним для сучасної аудиторії», — написав головний креативний директор Jaguar Land Rover Джеррі Макговерн.
Макговерн також запевнив журналістів, що команда «не нюхала жодних білих штук» під час розробки нового дизайну бренду.
Візуальні оновлення Jaguar дебютують на майбутньому концепті та поширяться на тріо повністю електричних серійних автомобілів, які компанія обіцяла випустити до 2030 року.