Журналіст Джез Корден із Windows Central переглянув альфа-версію нової Fable та поділився враженнями під час подкасту Xbox Two.
Він зазначив, що не має впевненості щодо актуальності побаченої версії, але навіть на ранній стадії розробки гра демонструвала рівень якості, що вражає.
У проєкті помітний вплив колишніх розробників CD Projekt Red. Павел Капала (Paweł Kapała), який раніше працював старшим геймдизайнером бойової системи у польській студії, певний час співпрацював із Playground Games (ця студія і розробляє Fable 4), перш ніж перейти до Elsewhere Entertainment (Activision).
Бойова система нової Fable, за словами Кордена, міститиме елементи, знайомі гравцям The Witcher 3: піруети, ухиляння та плавні переходи між атаками й завершальними ударами. Водночас журналіст підкреслив, що розробники створюють власну унікальну механіку.
До розробки Fable 4 у червні приєдналася студія Eidos-Montréal, відома серією Deus Ex та грою Marvel’s Guardians of the Galaxy.
Microsoft анонсувала перезапуск серії у липні 2020 року. Після тривалої паузи компанія представила повноцінний трейлер влітку 2024 року та запланувала реліз на 2025 рік.
На початку 2000-х серія Fable від Пітера Моліньє стала проривом у жанрі рольових ігор. Розробники створили унікальний всесвіт, де гравці могли не лише битися з монстрами, але й одружуватися, купувати нерухомість та впливати на розвиток фентезійного королівства Альбіон. Характерними рисами серії стали британський гумор, моральні дилеми та система наслідків, де кожне рішення героя змінювало його зовнішність і ставлення NPC.