Поява Дуа Ліпи завжди привертає увагу як критиків, так і численних шанувальників. Співачка знялася в яскравій рекламі знаменитого спортивного бренду.
Британська співачка косовського походження, авторка пісень і модель Дуа Ліпав понеділок, 25 листопада, вирушила в подорож пустелею в рамках нової рекламної кампанії Puma, повідомляє Daily Mail.
29-річна поп-зірка продемонструвала свою струнку фігуру у відвертій відвертій відвертій спортивній сукні-міні на блискавці в області декольте. Додавши незвичайний пояс, зроблений з іграшкових машинок, Дуа забралася на капот класичного Porsche-кабріолет, щоб продемонструвати червоні кросівки Speedcat. На іншому знімку співачка позувала в яскраво-червоному гоночному шоломі, а також у чорній спортивній куртці, тримаючи в руках вивіску "Speedcat", яка світиться.
Модель Speedcat була знову представлена спортивним брендом PUMA на початку цього року на честь її 25-річчя. З 5 грудня вона надійде в продаж у червоному, чорному і рожевому кольорах.
До виконавиці хіта Houdini в новій рекламній кампанії, присвяченій порятунку пустелі, долучилася сенсація K-pop Розе, яка демонструвала чорні кросівки на даху класичного автомобіля. Солістка Blackpink також одягла елегантну сріблясту гоночну куртку і наколінники з логотипом Puma.
Раніше, 7 жовтня, Фокус писав про те, що Дуа Ліпа влаштувала яскраве шоу на музичному фестивалі. У багатьох піснях прозвучав живий вокал.