Хайп навколо мемкоїнів змусив багатьох інфлюєнсерів соцмережі X (раніше Twitter) просувати ці токени серед підписників як швидкий спосіб заробітку. Однак наскільки це дійсно вигідно інвесторам? Правда буде дуже неприємною. У новому дослідження проаналізували понад 1 500 токенів, які просували 377 блогерів соцмережі X з понад 10 тис. підписників.
Як з’ясувалось, більшість інфлюєнсерських кампаній із просування мемкоїнів приносять інвесторам збитки. Таким чином, це вигідно в більшості випадків інфлюєнсерам, а не їхнім підписникам. Середній дохід блогера за один рекламний твіт становить $399, тому вони активно просувають навіть сумнівні проєкти. Оскільки багато інфлюєнсерів видаляє твіти, реальна ситуація може бути ще гіршою, ніж показують дані нижче.
Дослідження мемкоїнів показало, що:
- 76% інфлюєнсерів просувають «мертві» мемкоїни.
- 2 з 3 мемкоїнів, які вони рекламують, знецінюються вщент.
- 86% мемкоїнів втратили 90% своєї вартості за три місяці.
- Лише 1% інфлюенсерів просували мемкоїни, що дали 10х прибутку.
«Мертвим» мемкоїном вважався токен, чия вартість знизилася на 90% і більше від початку просування.
Реальна прибутковість мемкоїнів
- Через тиждень 80% токенів втратили 70% вартості.
- Через місяць 90% мемкоїнів знецінилися на 80%.
- Через три місяці 86% втратили понад 90% вартості.
- Лише 1% блогерів просували мемкоїни, що виросли в 10 разів.
- Лише 3% токенів досягли приросту у 10 разів після реклами.
Не усі інфлюєнсери виявилися однаковими
- Інфлюенсери з понад 200 тис. підписників демонструють найгірші результати: середній збиток становить 39% за тиждень і 89% за три місяці.
- Менші блогери (до 50 тис. підписників) показали кращі результати: 25% позитивного приросту через тиждень, 141% — через три місяці.
Джерело: CoinWire