Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Міноборони.
«На час дії воєнного стану надзвичайно важливо залишатися гнучкими. Ми навчилися адаптувати наші закупівельні процеси до нових викликів, швидко реагувати на зміни обставин і забезпечувати необхідні додаткові фінансові ресурси для ЗСУ», – зазначив директор департаменту політики закупівель Міноборони Гліб Канєвський під час семінару Агенції НАТО з підтримки та постачання (NSPA), присвяченому урокам розвитку та управління оборонними закупівлями в умовах воєнного стану на виконання рекомендації Стратегічного огляду оборонних закупівель Україна-НАТО.
Він наголосив, що підтримання постійного зв’язку з військовими дозволяє оборонному відомству оперативно реагувати на потреби фронту.
«Ми проводимо опитування наших захисників, аби зрозуміти, що саме потрібно на передовій, і забезпечити це в найкоротші терміни», - розповів директор департаменту політики закупівель.
Крім того, Канєвський наголосив на важливості цифровізації процесів закупівель. Як приклад він навів роботу нового вебпорталу «Партнер МОУ», який цифровізує взаємодію з постачальниками тилового майна ЗСУ. За його словами, запуск ресурсу вдвічі прискорив обробку документів від виробників та, як очікується, сприятиме 20-відсотковому зростанню конкуренції на торгах.
«Інтеграція новітніх цифрових технологій дозволяє автоматизувати та спростити процедури закупівель, що забезпечує більшу прозорість і ефективність на кожному етапі. А також сприяє прийняттю рішень на основі великих даних», - наголосив Канєвський.
Він запевнив, що досвід організації забезпечення ЗСУ в умовах війни є унікальним і стане основою для впровадження Стратегічного огляду оборонних закупівель Україна-НАТО.
Як повідомляв Укрінформ, через портал «Партнер МОУ» від постачальників тилового майна надійшло вже 225 заяв. Наразі схвалено майже 70 заявок.