Китайські авто випередили популярні японські бренди
Китайські авто випередили популярні японські бренди

Китайські авто випередили популярні японські бренди

Бренди, включаючи Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi та інші, втрачають свої позиції на ринку з загрозливою швидкістю.

За даними Bloomberg, з 2019 до 2024 рік японські компанії зазнали найбільших втрат ринкової частки в таких країнах, як Китай, Сінгапур, Таїланд, Малайзія та Індонезія, де вони традиційно домінували, передає Економічна правда.

Головна причина – потужна конкуренція з боку китайських виробників, які активно розвиваються та пропонують сучасні технології.

Видання зазначає, що основна проблема японських брендів – повільний перехід до повністю електричних автомобілів, тоді як китайські компанії лідирують у цій галузі.

У Північній Америці, де популярні гібридні автомобілі, японські виробники все ще тримаються, але на глобальному рівні їхня частка у світовому виробництві автомобілів значно знизилася – з більш ніж 20% у кінці 90-х до 11% сьогодні.

Повідомляється, що за цей же період Китай збільшив частку з 1,4% до 38,4%.

Успіх Китаю базується на кількох ключових факторах, серед яких – фокус на електромобілях і перевага в акумуляторних технологіях, яка дозволяє місцевим виробникам пропонувати конкурентні ціни.

Китайські компанії активно виходять на нові ринки, особливо в Південно-Східній Азії, на Близькому Сході та в Африці. Наприклад, BYD всього за кілька місяців після виходу на ринок Індонезії стала шостим за величиною брендом у країні.

Китайські електромобілі оснащені передовим програмним забезпеченням та "розумними" функціями, що робить їх привабливими для споживачів.

Джерело матеріала
loader
loader