Нова система епох має спростити завершення партії, запевняє директор креативний Civilization 7.
Стратегічна серія Civilization завжди вирізнялася глибиною та масштабністю, проте саме ці особливості часто заважали гравцям насолодитися повним проходженням. Нова частина франшизи пропонує розв’язання цієї проблеми.
Едвард Біч, креативний директор Civilization 7, розповів в інтерв’ю виданню Edge про радикальні зміни в дизайні гри. За даними аналітики, більшість гравців полишали партії на середині проходження через надмірну складність управління розвиненою цивілізацією.
«Нова система “Епох” (Ages) допомагає дійти до фіналу, не відчуваючи перевантаження від численних завдань та рішень упродовж кожного ходу», — пояснює керівник проєкту. Команда Firaxis Games витратила чимало часу на пошук оптимального рішення.
Традиційний поділ на історичні ери (антична, середньовічна, ренесанс тощо) замінили на три масштабні епохи: Античність, Дослідження та Сучасність. Кожен перехід між епохами супроводжується можливістю обрати нову цивілізацію для подальшого проходження — механіка, що раніше успішно зарекомендувала себе в грі Humankind.
Попри початковий скептицизм розробників щодо такої радикальної зміни, тестування продемонструвало значне зростання кількості завершених кампаній.
«Отримую все більше звітів про те, що гравці проходять гру до кінця й отримують цікаві фінали», — додає Біч.
Sid Meier’s Civilization VII вийде 11 лютого 2025 року. Гра буде доступна на багатьох платформах: Windows, macOS, Linux, PlayStation і PlayStation 4, Xbox Series X|S та Xbox One, Nintendo Switch.