Всі стикалися з такою проблемою, що до якогось номера неможливо додзвонитися, і, як пояснили в компанії "Київстар", на це є кілька можливих причин.
Якщо в оператора немає жодних проблем із сигналом, гудки йдуть, то можливими причинами може бути те, що в абонента, якому ви намагаєтеся додзвонитися:
- встановлено фіксований набір;
- увімкнено заборону на вхідні або вихідні виклики;
- стоїть фільтр дзвінків або вас додали до чорного списку.
Якщо вас додали до чорного списку, то першою ознакою цього може бути те, що ви постійно чуєте лише короткі гудки або ж ваш дзвінок може миттєво скидатися. При цьому довгі гудки також можуть свідчити про те, що вас заблокували, тому що є сервіси, які таким чином маскують блок, аби абонент із чорного списку про це не здогадався.
Якщо у вас є підозра, що ваш номер могли заблокувати, найпростіший спосіб це перевірити – набрати потрібний номер із іншої SIM-карти або, наприклад, з міського телефона.
Також можна перевірити, чи не додали вас до чорного списку, за допомогою послуги "антивизначник номера", яку пропонують всі українські оператори мобільного звʼязку, і Київстар, і Vodafone, і lifecell. У "Київстар" ця послуга коштує 90 гривень на місяць.
Якщо з послугою антивизначник номера ви зателефонуєте до людини, яка, ймовірно, додала вас до чорного списку, то абонент отримає дзвінок від невідомого номера. Так ви зможете самостійно перевірити, чи дійсно вас заблокували.
Останні новини України:
У "Київстар" повідомили важливу інформацію щодо тимчасового блокування номерів.
"Київстар" припинив роботу важливої послуги: що треба знати абонентам.
Як включити 5G на телефоні: фахівці назвали найпростіший спосіб.