/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fad65653b2b932e1f3f6eec48890ec8b0.jpg)
«Володар перснів: Війна рогіримів» стартував з провальних $2 млн в прокаті, а каса «Ваяни 2» наблизилась до $600 млн
Фантастичний анімаційний фільм Warner Bros. «Володар перснів: Війна рогіримів» вихідними дебютував в закордонному прокаті, зібравши з 31 країни (України в тому числі) скромні $2 млн. Найбільші каси тут принесли Іспанія ($347 тис.), Мексика ($239 тис.) і Таїланд ($146 тис.).
Дія фільму «Володар перснів: Війна рогіримів», заснованого на персонажах Дж. Р. Р. Толкіна, відбувається за 183 роки до подій трилогії Пітера Джексона і зосереджена на історії Гельма Молоторукого, легендарного короля Рогану, на якого нападає Вулф — кмітливий і безжальний володар Дунланду, що прагне помститися за смерть свого батька.
Попри скромний дебют у прокаті, критики доволі непогано оцінили анімаційне творіння Warner Bros.
«”Володар перснів: Війна Рогіримів” — сміливий експеримент, який доводить, що світ Толкіна може розвиватися і знаходити нові форми. Фільм вражає своїм масштабом, емоційністю та сучасним підходом до класичної історії», — написав у своїй рецензії кінооглядач ITC Олександр Наумець.
Тим часом «Ваяна 2В оригіналі назва мультфільму звучить як «Moana», однак в українському перекладі обрали ім’я «Ваяна». І це не особисте бажання українських локалізаторів, а умова авторського права — річ у тім, що до виходу мультфільму в Європі назвою «Моана» вже володіла парфумерна компанія Casa Margot (так само Ваяною головна героїня стала у Бельгії, Німеччині, Польщі, Португалії тощо).» лише за два тижні прокату зібрала близько $600 млн по всьому світу — наразі це шоста за касою стрічка 2024 року. Перша «Ваяна», для порівняння, заробила майже таку суму за увесь час прокату ($643 млн).
Збори мюзиклу «Wicked» від Universal перевищили $400 млн, а «Гладіатор II» від Paramount дістався позначки в $368,4 млн по всьому світу (виробничий бюджет стрічки Рідлі Скотта склав $250 млн, тоді як ще щонайменше $100 млн пішло на рекламу).
Комедійний бойовик «Кодове ім’я “Червоний”» з Двейном Джонсоном своєю чергою продовжує підтверджувати звання «найбільшого провалу року» — на цю мить фільм зібрав $164 млн по всьому світу при бюджеті у $250 млн без урахування маркетингових витрат.
Джерело: Variety

