/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F455e0ccf54070f2dd2501acdb9aa1030.png)
«Перехрестя»: Олександр Друганов розповів про проєкт, натхненний музикою Скорика
Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».
За його словами, ідею і сценарій спільного із Раду Поклітару проєкту «Перехрестя» їм підказала музика Мирослава Скорика. Спершу, розповідає гість програми, Поліктару відібрав музику відповідно до того, як він бачить балет, темп, динаміку, ритміку, а вже потім він сам сів у темряві і послухав ці твори.
«Для роботи були вибрані 3 твори для скрипки, на основі яких вже був зроблений балет «Перехрестя». Це ж було треба для роботи, послухати, придумати і ще ж репетиції робити, щоб не записувати повністю у студії новий твір, це складно, не було часу. І я думаю що це (ред. – твори Скорика) – гордість української музики», - розповідає Олександр Друганов.
Після цієї музики, згадує художник-постановник, у нього з'явилося купа всього, зокрема, назва, головна ідея: біженці (це ще було до війни), величезні білі валізи із чорними лініями, які перехрещуються, такі самі костюми, все у намальованих лініях, перехрестя людських доль, шляхів, усього.
«І там вже все починалося з того, що парки ткуть цю нитку життя, але ж її можна перерізати, і там так само є. І паралельний зміст іде: крім балету, ще на екрані якраз є ця історія, коли нитку можна перерізати, потім її зв'язати, а з нитки ткуться якісь мережі, а іще є тканина…», - пояснює Олександр Друганов.

