Electronic Arts відмовила творцю Dead Space у розробці четвертої частини гри
Electronic Arts відмовила творцю Dead Space у розробці четвертої частини гри

Electronic Arts відмовила творцю Dead Space у розробці четвертої частини гри

EA відмовила творцю Dead Space у розробці четвертої частини

Творча команда оригінальної гри та ремейку готові повернутися до розробки, але видавець не зацікавлений у продовженні серії.

Глен Скофілд, творець культової серії жахів Dead Space, цього року представив EA концепцію четвертої частини гри. Компанія відмовила розробнику, про що він розповів в інтерв’ю DanAllenGaming.

Перша Dead Space вийшла 2008 року, надихнувшись успіхом Resident Evil 4 від Capcom. Гра перенесла формат survival horror у космічний простір, вразивши гравців атмосферою жаху та динамічним геймплеєм.

Друга частина отримала схвальні відгуки, а третя, попри додавання кооперативного режиму, показала посередні комерційні результати. EA призупинила розвиток франшизи до 2023 року, коли випустила високооцінений ремейк першої частини.

За чутками, ремейк Dead Space не виправдав комерційних очікувань EA. Через це видавець знову заморозив плани щодо подальшого розвитку франшизи — як можливих ремейків, так і розробки четвертої частини.

Спецпроєкти

Скофілд зазначив, що EA має власні критерії щодо прибутковості проєктів, а ігрова індустрія зараз переживає складний період для розробки нових ігор.

Після виходу Dead Space 3 доля головного героя Айзека Кларка залишилася невизначеною. Можливо, четверта частина могла б представити нового протагоніста, оскільки Скофілд не брав участі в розробці двох наступних ігор серії та може не мати особливої прив’язаності до персонажа.

Після роботи над Call of Duty: WWII Скофілд заснував студію Striking Distance та випустив The Callisto Protocol — духовного спадкоємця Dead Space. Гра отримала змішані відгуки через незручний геймплей та слабкий сюжет, хоча й мала потенціал. Попри бажання створити продовження, Скофілд залишив студію.

Команда, яка працювала над ремейком Dead Space, також висловила зацікавленість у подальшій роботі над серією. Успіх ремейків Silent Hill 2 та нових частин Resident Evil демонструє потенціал жанру, проте EA, можливо, потребує кращого балансування бюджетів та очікувань.

Спецпроєкти

Джерело: Comicbook

Джерело матеріала
loader
loader