Клієнти державного "Ощадбанку" повідомляють про недостатній захист рахунків від шахраїв, оскільки банківські ліміти не працюють.
Відповідне повідомлення з'явилося на сторінці банку у Facebook.
У банку не пояснюють причини збою, наголошуючи, що розслідуванням займаються правоохоронні органи.
Одна з клієнток поскаржилася, що з її кількох рахунків траншами списували гроші. Банк не блокував операції, попри ліміт у 2 тисячі гривень, і не надіслав жодного попередження.
"Шахраї п'ять разів списали по дві тисячі. Ліміт не спрацював, дзвінка чи SMS не було. Поверніть гроші, це ваша провина!" — обурилася клієнтка.
Жінка вже звернулася до поліції, подала заяву до банку та на повернення коштів, проте гроші досі не повернули. В "Ощадбанку" порадили очікувати результатів розслідування правоохоронців.
Що робити у разі незаконного списання коштів:
Зв'язатися зі службою підтримки банку:
зателефонувати на номери підтримки (вказані на картці чи сайті);
замовити зворотний дзвінок на сайті;
написати у чат-підтримку застосунку.
Заблокувати картку.
Звернутися до кіберполіції:
гаряча лінія 0-800-505-170 ;
онлайн-форма на сайті кіберполіції.
Як убезпечити себе:
Оформити договір страхування від шахрайства можна в будь-якому відділенні банку.
Останні новини України:
Банкомат Ощадбанку списав кошти з картки, але не видав їх: повернути кошти складно.
Ощадбанк заблокував пенсійний рахунок клієнтки: "Виконала всі вимоги і нічого не допомогло".
"Можна прокинутись з пустим рахунком": картку Ощадбанку можуть заблокувати в будь-яку мить.