На дорогах України є величезна кількість автомобілів, що зійшли з конвеєрів заводів Китаю. І йдеться не лише про марки, які мають коріння з Піднебесної, а й європейські, що відкрили виробництва у цій країні. Проте останнім часом попит на такі авто почав знижуватись. Не став винятком і листопад.
За даними «Укравтопрому», за місяць було зареєстровано 822 автомобілі з Китаю. Це на 37% менше від торішнього результату за аналогічний період. Новими з цієї кількості були 698 авто (-23%), а 124 одиниці (-69%) – уживаними. Тобто автомобілі китайського походження охопили всього 13% ринку нових «легковиків» і менше 1% сегмента авто з пробігом.
Найбільшим попитом серед «легковиків» з Китаю користувалися електромобілі. На них припало 80% від усіх реєстрацій. Найбільш популярними серед нових моделей китайського походження були:
- HONDA M-NV – 99 реєстрацій;
- BYD Song Plus – 91 реєстрація;
- ZEEKR 001 – 73 реєстрації;
- VOLKSWAGEN ID.4 – 71 реєстрація;
- AUDI Q4 e-tron – 35 реєстрацій.
Серед автомобілів з КНР українські автомобілісти частіше обирали:
- TESLA Model 3 – 15 реєстрацій;
- VOLKSWAGEN ID.4 – 9 реєстрацій;
- BAIC EC3 – 9 реєстрацій;
- BUICK Envision – 7 реєстрацій;
- ZEEKR 001 – 7 реєстрацій.