У Гуанчжоу на заході Nio розкрили прайс-лист флагманської моделі ET9. Стартова ціна виявилася на 18% нижчою за очікування: придбати суперседан можна за 90,5 тисячі доларів. Лімітована спецверсія First Edition коштуватиме 108 тисяч доларів. Ціни вказані з урахуванням оренди батареї, акумулятор коштує “зайві” 4 тисячі доларів.Презентація Nio ET9 відбулася рік тому, і на шляху до серійного виробництва електромобіль не змінився, хіба що інформації про особливості оснащення та характеристики стало більше. Технологічна “фішка” — можливість помісячної оренди акумулятора, таким чином покупець не витрачає час на зарядку, а змінює батарею на спеціальних станціях та ще й економить на стартовій ціні.Маркетологи Nio називають ET9 седаном, але з урахуванням висоти (1620 мм) і силуету це швидше піднятий ліфтбек. На машині встановлено інноваційну батарею ємністю 120 кВт*год із підтримкою 900-вольтової системи.Гордістю Nio є активна електрогідравлічна підвіска, яка дозволяє піднімати та опускати кузов у діапазоні десяти сантиметрів за пару секунд. Швидкість регулювань досягає 1000 операцій на секунду.На старті продажів буде доступно дві комплектації, обидві з тримоторною 707-сильною повнопривідною силовою установкою. Розгін від 0 до 100 км/год у седана спорядженою масою 2,7 тони займе 4,3 секунди. Поставки серійних машин клієнтам розпочнуться у січні.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Nio отримають твердотільні батареї вже наступного року.