Тест-драйв: думки 4 різних водіїв про Nissan X-Trail
Тест-драйв: думки 4 різних водіїв про Nissan X-Trail

Тест-драйв: думки 4 різних водіїв про Nissan X-Trail

Наш довгостроковий тест дав можливість перевірити Nissan X-Trail e-Power e-4orce не тільки в найрізноманітніших умовах, але й отримати враження від людей з різними запитами до авто, різним досвідом та стилем водіння. Сьогодні наводимо думки кількох із них.

Тетяна

Власник Audi A4 2.0 TFSI

Дизайн Nissan X-Trail зовсім не зачепив. Великий, доволі масивний. Так він цілком гармонічний, але стиль геть не мій. Та про це я доволі швидко забула, і геть по іншому стала ставитись до цієї машини. Питання в його динамічному характері, і не тільки.

Я люблю їздити доволі активно, тому і обираю собі машини з відповідним запасом тяги. До цього в мене був Subaru Forester 2.5 turbo (224 к.с.), а зараз Audi A4 2.0 TFSI (0-100 за 6,5 секунд). Здавалося б чим мене буде дивувати великий X-Trail в якого під капотом 3-циліндровий 1,5-літровий двигун? Свою думку я змінила вже за перші секунди. Машина дуже проворна. Особливо це відчуваєш на початковій стадії прискорення, що особливо зручно в місті. Та ще й керма слухається добре і гальмує класно. Все як я люблю! Дівчину на такому авто ще спробуй підрізати. Для початку треба наздогнати.

Але що більше їздила на X-Trail, то більше на передній план виходили його тиха робота гібридної установки, та низькі витрати бензину. Додаємо сюди великий салон та багажник і для сімейного авто годі бажати чогось кращого. Я швидко звикла до цього авто і за будь якої нагоди старалась їхати за редакційними справами саме на ньому. Не говорячи про можливість поїхати на дачу.

Андрій

Колишній власник X-Trail T31

Коли прийшов час міняти мій X-Trail, саме продавався попередній T32, який більше відомий в нас за масово завезеними американськими Rogue. Після мого брутального X-Trail з грубими формами та харизмою на того наступника дивитись просто не хотілось. Тому я купив собі кросовер іншого бренду. Але зараз, коли я сів за кермо теперішнього X-Trail (T33), то відчув себе наче вдома. Справжній X-Trail повернувся, та став кращим.

Тест-драйв: думки 4 різних водіїв про Nissan X-Trail - Фото 1

Це відчувається за матеріалами оздоблення та зручністю компоновки. Окрема тема – як машина їде. Топова версія з гібридною силовою установкою та повним приводом – це просто ракета! Як легко він набирає швидкість та реагує на органи керування!

Тест-драйв: думки 4 різних водіїв про Nissan X-Trail - Фото 2

Цікаво, що на відміну від того, мого Х-Trail, новий дуже пристойно керується, в нього нема відчутних кренів чи розкачки кузова. Він сприймається як динамічний та слухняний. Так само приємно показали себе і ефективні гальма. Я так розумію що свою лепту вносить потужна рекуперація. Клас! Знов задумуюсь про X-Trail. Але вже після перемоги.

Сергій

Власник Mazda CX-5

Завжди цікаво сісти за кермо «однокласника» свого авто. Дизайн та компоновка моєї Mazda, та цього Nissan діаметрально протилежні. Пластична CX-5  проти кутастого X-Trail. Та мені було приємно їхати на Ніссані. Всупереч очікуванням він підкупив двома речами.

По-перше те, як добре X-Trail здатен проїжджати нерівності, та який рівень плавності ходу при цьому забезпечує. Навіть на своїх великих 19-дюймових колесах та низькопрофільних шинах 235/55 R19. Більш гостра в кермуванні моя Мазда відчувається як доволі жорстка, коли пересідаєш з Ніссана, хоча в неї лише 17-дюймові колеса. Хотілося б щоб вона менше «збирала» та передавала на кузов різні дрібні недоліки дорожного покриття.

Тест-драйв: думки 4 різних водіїв про Nissan X-Trail - Фото 3

Другим, доволі неочікуваним для мене моментом, була вражаюча ефективність його гібридної силової установки. Швидкий старт навіть аж надто проворний. Близько 7 секунд до сотні? Ого! А от економічність в місті – прямо топ. В мене виходило близько 6 л на сотню. Це показник дизельного авто, але без вібрацій мотора та зайвого шуму. Та, можливо для себе я б швидше розглядав версію не з повним приводом e-4orce, а лише з переднім приводом. Адже вона і дешевша, і ще економічніша. Однозначно, ця машина змінила мою думку про Nissan на краще.

Ігор

Військовослужбовець. Їздить на Nissan X-Trail 2.0 (Т30)

Досвід їзди на новому X-Trail виявився доволі цікавим. Навіть важко провести якісь паралелі між цим авто та моїм військовим авто. Часом не віриться, що це одна й та сама модель.

Якщо мій X-Trail відчувається як легкий та проворний, то новий – геть інший. Він великий та масивний. На свому авто я без зайвих вагань можу відправитися на бездоріжжя, знаючи його можливості. Відносно невелика колісна база та гарний кліренс дають запас по прохідності. Та й повний привод не підведе. А ось на новому я так не ризикну. Зрозуміло, що це чуже авто, але насправді більше мене зупиняє довга база та гарненькі бампери. Їх просто жаль.

Тест-драйв: думки 4 різних водіїв про Nissan X-Trail - Фото 4

Та, коли рухались поперек глибокої колії, то я був приємно вражений швидкою та адекватною роботою електроніки, яка добре впоралась з перерозподілом тяги, та підгальмовувала вивішені колеса. Так що діагоналки новий X-Trail геть не злякався. Йому б колеса більш зубасті та захист бамперів, тоді б можна було рвонути по болоту!

Тест-драйв: думки 4 різних водіїв про Nissan X-Trail - Фото 5

Якщо не звертати увагу на різницю в віці машин Т30 та Т33 то в салоні основна різниця в якості шумоізоляції. Мій старенький ікстрейл в цьому відношенні слабенький. Але в моїй машині мені більше подобається оглядовість, адже він наче акваріум з великим скллом на боках, та високою посадкою.

Джерело матеріала
loader