Авіаексперт Анатолій Храпчинський в розмові з 24 Каналом зазначив, що Росія вже не може собі дозволити втілювати цей проєкт, адже він дорого коштує.
Росія закриває "дірки", нові проєкти – не під силу
Зараз в Росії, зі слів Храпчинського, є купа інших проблем, які треба вирішити. Зокрема, щодо крилатих ракет, росіяни почали застосовувати для їх виробництва старі двигуни радянських Х-55.
Крім того, країна-агресорка нині не має можливості активно ремонтувати та обслуговувати літаки стратегічної авіації, має проблематику в авіації щодо виготовлення двигунів.
"Знову ж таки, стосовно авіадвигунів ПД-14, яких Путін сказав наклепати у великій кількості, аби забезпечити імпортозаміщення, в Росії зробити це не вдалося. Протягом цього року росіяни буцімто зробили 1 літак Ту-204. Це старий радянський літак, який випускався у 80-х роках. Росія зараз не може похизуватися виготовленням Sukhoi Superjet або МС-21", – наголосив Храпчинський.
Авіаексперт пояснив, що Росія сьогодні вимушена закривати "дірки", а про нові технологічні рішення на певний період їй доведеться забути. Адже це потребує великого бюджету.
До того ж всі високотехнологічні рішення, які є в Росії, на 90% насичені західними компонентами. В умовах санкційросіяни мають проблеми навіть з наповненням елементами "Шахедів".
Зазначимо, що видання Defence Express повідомило, що літак Іл-76 росіяни утилізують на території колишнього навчального аеродрому в Іркутську через необхідність звільнити місце для забудови. Цей літак був виготовлений в одному екземплярі та залишився на стадії дослідної розробки.