/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F54fba1595c5580bed1cc408849fd2e3e.jpg)
Платіж не пройшов, а гроші зникли: клієнти "Ощада" втрачають кровні при сплаті комуналки
Клієнти Ощадбанку скаржаться на труднощі при проведенні оплати за житлово-комунальні послуги. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка поділилася, що намагалася здійснити оплату за житлово-комунальні послуги у вебверсії "Ощад24". В результаті кошти з рахунку списалися успішно, але сама операція не пройшла - система показала "помилку" і не сформувалась квитанція.
За словами клієнтки, таким чином вона втратила майже 500 гривень.
"Оплата у вебверсії Ощада: при оплаті комунальних послуг гроші з рахунку списані, але в статусі платежу пишеться "помилка", а не як зазвичай "обробка/виконано". Тобто платіж не пройшов, а 474,90 грн випарувалися", – поскаржилася клієнтка.
Жінка зазначила, що зверталася до "Ощадбанку", але у службі підтримки заявили, що все гаразд і помилка не привід хвилюватися. Втім, клієнтка не змирилася із ситуацією і вимагала вирішити проблему.
"Прохання до представника Ощада або надати мені квитанцію платежу, або повернути гроші на рахунок", - написала українка.
Офіційно відповіді на скаргу фахівці "Ощади" не надали.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" заманює пенсіонерів у боргову яму: що роблять співробітники відділень.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "Ощадбанку" зіткнулися з проблемами із зарахуванням коштів: затягують на місяці.

