Українці, які отримують державну допомогу, соціальні виплати чи пільги, зобов’язані вносити зміни до відповідних реєстрів протягом 30 календарних днів у разі оновлення персональних даних.
Як повідомили у ПФУ, достовірність цих даних безпосередньо впливає на призначення та виплату допомоги.
У разі виявлення невідповідностей у персональних даних виплати можуть бути припинені. Щоб уникнути таких ситуацій, необхідно повідомляти Пенсійний фонд України (ПФУ) про будь-які зміни, зокрема:
- зміну прізвища, імені чи по батькові;
- отримання нового паспорта;
- зміну ідентифікаційного коду або відмову від нього;
- отримання нового пільгового посвідчення;
- отримання дублікатів документів, які потребують оновлення інформації.
В ПФУ також пояснили, як повідомити Пенсійний фонд про зміни - інформацію можна надати наступними способами:
- особисто у сервісному центрі ПФУ;
- через органи місцевого самоврядування;
- у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП);
- дистанційно: через портал електронних послуг ПФУ, застосунок «Пенсійний фонд» або платформу «Дія»;
- надіславши документи поштою.
Перед цим важливо перевірити свої дані та документи, щоб упевнитися, що всі зміни зафіксовані. ПФУ дає лише місяць на внесення оновлень, тому не варто зволікати з цим процесом.
Останні новини України:
Не вирішить усіх проблем: українцям пообіцяли новий перерахунок пенсій у 2025 році, відомі подробиці.
Пенсіонери можуть отримувати соціальну допомогу: існує декілька видів доплат.
Пенсія в Україні: українцям показали, у якій області пенсіонери мають найнижчі виплати та ледь виживають.