ЖКГ, інтернет-магазини і не лише: на що найчастіше скаржаться українці
ЖКГ, інтернет-магазини і не лише: на що найчастіше скаржаться українці

ЖКГ, інтернет-магазини і не лише: на що найчастіше скаржаться українці

Держпродспоживслужба України повідомляє про суттєве вдосконалення системи роботи зі зверненнями громадян у 2024 році. За дорученням очільника відомства Сергія Ткачука було впроваджено низку управлінських заходів для підвищення ефективності опрацювання звернень та вдосконалення електронних сервісів подання скарг.

Протягом звітного періоду служба опрацювала 5722 звернення, серед яких більшість склали заяви – 4078 (71%). Також надійшло 1617 скарг (28%) та 27 пропозицій (1%). Значну частину звернень – 3801 – було отримано через державну установу "Урядовий контактний центр".

Особливу увагу було приділено зверненням від соціально вразливих категорій населення. Від осіб з інвалідністю внаслідок війни, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту, надійшло 704 звернення. Найпопулярнішим каналом комунікації залишається пошта, включаючи електронну – 4618 звернень.

Заступник Голови з питань цифрового розвитку Сергій Захарін підкреслив, що більшість звернень стосувалася захисту прав споживачів, зокрема щодо якості непродовольчих товарів, придбаних через інтернет-магазини, та житлово-комунальних послуг. Також громадяни активно зверталися з питаннями щодо якості харчових продуктів, їх маркування та безпечності.

ЖКГ, інтернет-магазини і не лише: на що найчастіше скаржаться українці - Фото 1

В умовах воєнного стану зросла кількість звернень щодо перетину державного кордону з домашніми тваринами. Служба здійснює державний нагляд у понад 20 сферах, включаючи безпечність харчових продуктів, ветеринарну медицину, захист прав споживачів та контроль за рекламою.

"Ми активно впроваджуємо механізми електронної демократії та розвиваємо відповідні сервіси на основі інформаційно-комунікаційних технологій", – наголосив Сергій Захарін.

За його словами, більшість скарг у сфері захисту прав споживачів вже надходить в електронній формі та опрацьовується за допомогою безпаперових технологій. Служба також запрошує громадськість долучатися до подальшого розвитку технологій електронної демократії в системі Держпродспоживслужби.

Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader