Другий сезон «Гри в кальмара» зібрав 126,2 млн переглядів. Це більше, ніж будь-який інший серіал Netflix
Другий сезон «Гри в кальмара» зібрав 126,2 млн переглядів. Це більше, ніж будь-який інший серіал Netflix

Другий сезон «Гри в кальмара» зібрав 126,2 млн переглядів. Це більше, ніж будь-який інший серіал Netflix

Другий сезон «Гри в кальмара» зібрав 126,2 мільйона переглядів за 11 днів. Це швидше, ніж будь-який інший серіал на Netflix, пише Variety.

Після того як він очолив чарти стримінгової платформи минулого тижня з 68 мільйонами переглядів за чотири дні (що стало найбільшим дебютом серіалу на платформі) сезон зібрав ще 58,2 мільйона за перший повний тиждень доступності.

Це дає загалом 126,2 мільйона переглядів за 11 днів — більше, ніж будь-який серіал Netflix досягав за такий час.

Минулого тижня «Гра в кальмара» відразу ж увірвався до списку найпопулярніших неангломовних серіалів Netflix, а цього тижня піднявся з 7-го на 2-ге місце. Лише перший сезон цього ж серіалу досі випереджає його, набравши 265,2 мільйона переглядів за перший 91 день.

Він став найпопулярнішим неангломовним серіалом тижня з 30 грудня по 5 січня, а також найпопулярнішим серіалом тижня на Netflix загалом.

Що цікаво, вихід другого сезону різко обвалив акції компаній, причетних до його створення. Про це після релізу писав Bloomberg. Виробництво першого сезону шоу коштувало $21,4 млн або $2,4 млн за епізод, тоді як для другого бюджет було збільшено до 100 млрд вон (це близько $68 млн).

На цей час другий сезон отримав схвалення 84% критиків та 63% глядачів на сервісі Rotten Tomatoes.

Джерело матеріала
loader