Колишній працівник Rockstar Оббе Вермей розкрив історію виникнення одного з ракурсів камери в грі, повідомляє 24 Каналз посиланням на його сторінку в X.
Кінематографічна камера завдячує появою потягу
Серед ракурсів камери у класичних іграх серії GTA завжди був "cinematic" (кінематографічний) варіант.
Багаторічний технічний директор студії Оббе Вермей розповів як ця функція взагалі вперше з'явилася в GTA 3.
Виявляється, що своєю появою вона завдячує потягу, а точніше вигадці розробників щодо можливості швидкого переміщення в іншу локацію за його допомоги.
За словами Вермея, спершу творці гри планували аби при використанні потяга гравця просто спавнило в потрібній локації через екран завантаження, однак потім цю ідею відкинули з технічних причин.
З іншого боку, розробникам поїздка на потязі з точки А в точку Б здавалася вельми нудно. Отож, Оббе вирішив її "врізноманітнити" додавши декілька ракурсів камери, серед яких і кінематографічний варіант.
У підсумку він настільки прийшовся до душі іншим працівникам Rockstar, що його було вирішено залишити й для інших видів транспорту.