Про це повідомляє The Variety, передає Укрінформ.
Зазначається, що це вже друга колаборація Dogwoof із програмою PBS Frontline, інформагентством Associated Press і Черновим, перший фільм якого "20 днів у Маріуполі" здобув премію "Оскар".
«Після загального визнання фільму «20 днів у Маріуполі» Мстислав не лише закріпив за собою славу одного з найбезстрашніших фронтових журналістів, а й розвинув її, створивши неймовірно захопливу та кінематографічну роботу, яка показує трагічну безнадійність війни для тих, хто воює на передовій», – зазначила директорка із контенту Dogwoof Олі Гарботтл.
Старша віцепрезидентка і виконавча редакторка Associated Press Джулі Пейс привітала співпрацю із Dogwoof, зауваживши, що «2000 метрів до Андріївки» представляє безстрашний погляд на війну в Україні, показуючи реальність того, що відбувається».
Стрічку «2000 метрів до Андріївки» Чернов зняв разом із документальним фотографом Олександром Бабенком. Музику написав дворазовий лауреат премії «Греммі» композитор Сем Слейтер.
Нова робота Чернова потрапила до програми Міжнародного фестивалю незалежного кіно Sundance. У Північній Америці дистрибуцією стрічки займатиметься компанія PBS Distribution.
Як повідомлялося, фільм Мстислава Чернова «2000 метрів до Андріївки» розповідає про завдання одного українського взводу: подолати добре укріплений кілометр лісу, щоб визволити стратегічно важливе село. Журналіст супроводжує їх, але що далі вони просуваються, то більше усвідомлюють, що ця війна може ніколи не закінчитися.
Прем’єра стрічки відбудеться на кінофестивалі Sundance, який проходитиме з 23 січня по 2 лютого 2025 року. Новий фільм Чернова покажуть у програмі світового документального кіно.
Фото: Іван Самойлов