В одному зі столичних бізнес-центрів розмістилася унікальна колекція рідкісних кабріолетів. У холі на двох ярусах можна побачити чудово відреставровані німецькі Audi, BMW, Mercedes-Benz та Opel, австрійський Steyr та британський Jaguar. За винятком останнього, випущеного в другій половині ХХ століття, інші експонати виготовлені в 30-ті роки, причому всі вони мають кузови на замовлення від кращих німецьких кузовних ательє тих років.
Audi Typ 225 Front (1936 р.)
Концерн Auto Union, до якого входила компанія Audi, представила модель Front у 1935 році на автосалоні у Берліні. Ім’я свідчило, що новинка має інноваційний передній привід, а індекс – що під капотом розташовується 2,25-літрова рядна “шістка”. 50-сильний двигун працював у парі з 4-ступеневою МКП та дозволяв розганяти машину до 105 км/год. Елегантний дводверний кузов кабріолет для виставленого екземпляра виконали майстри відомого ательє Glaser із Дрездена.
BMW 335 (1939 р.)
У 1939 році компанія BMW представила флагманське сімейство 335 з новим 3,5-літровим рядним 6-циліндровим двигуном потужністю 90 к.с. та 4-ступеневою МКП. Новинка була найбільшою моделлю в гамі баварського виробника – довжина машини сягала 4814 мм, а відстань між осями становила 2984 мм. Закриті кузови для сімейства 335 виробляла берлінська компанія Ambi-Budd, а кабріолети збирало ательє Autenrieth із Дармштадта. За період із 1939 по 1941 рік було виготовлено 118 таких дводверних кабріолетів.
Jaguar E-type (1969 р.)
«Найкрасивіший автомобіль у світі» за версією великого Енцо Феррарі представили у 1961 році. Друга серія побачила світ через сім років. Зовнішньо оновлену модель можна дізнатися по збільшеному центральному повітрозабірнику, іншим бамперам, а також новій світлотехніці. Фари головного світла стали більшими і вже не закривалися обтічниками. У списку опцій з’явилися кондиціонер та підсилювач керма. Під капотом новинки розміщувався 4,2-літровий рядний 6-циліндровий двигун потужністю 265 к.с. Покупці могли обирати між 4-ступеневою “механікою” чи 3-діапазонним “автоматом”.
Mercedes-Benz Typ 320 N (1938 р.)
Дебют нового сімейства 320 (W 142 I) відбувся у 1937 році на автомобільній виставці у Берліні. Новинка пропонувалася у двох варіантах колісної бази – 2880 та 3300 мм. Версія з укороченою колісною базою отримала позначення 320 N. Під довгим капотом розташовувався 3,2-літровий рядний шестициліндровий бензиновий мотор, який розвивав потужність 78 к.с. У парі з ним працювала 4-ступенева механічна коробка. Цей тандем дозволяв розганяти машину до 130 км/год. Короткобазна версія 320 N пропонувалася у вигляді кабріолета та купе зі знімним жорстким дахом, а виробництво тривало лише два роки. Автомобіль виготовлений на заводі компанії у Зіндельфінгені.
Opel Admiral (1938 р.)
Флагман модельної гами компанії Opel дебютував у 1937 році. Автомобіль оснащувався 75-сильним 6-циліндровим двигуном об’ємом 3,6 л і 3-ступеневою МКП. Велика машина завдовжки 5265 мм і завширшки 1800 мм розганялася до 132 км/год, а середня витрата палива становила 18 л на 100 км. Крім заводських 4-дверних седанів та кабріолетів, свої версії на шасі Admiral будували кілька кузовних фірм. Ательє Hebmuller із Вуперталю пропонувало покупцям 6-місний пульман-лімузин та 2-дверний кабріолет. Ще один дводверний кабріолет випускало ательє Glaser. Усього до жовтня 1939 року виготовили 6404 екземпляри автомобілів Admiral. Найбільша рідкість у тому числі – кабріолети від Hebmuller.
Steyr Typ 220 (1939 р.)
Австрійська компанія Steyr-Daimler-Puch запропонувала своїм покупцям нову середньорозмірну модель Steyr 120 у 1935 році. Через 2 роки після оновлення та модернізації індекс змінили на 220. Під капотом новинки встановили 2,3-літровий 55-сильний 6-циліндровий мотор, який працював у парі з 4-ступеневою МКП. Автомобіль міг розвивати швидкість до 120 км/год. Для моделі, що протрималася на конвеєрі до 1941 року, пропонувалося кілька варіантів кузовів. Представлена в експозиції версія оснащена елегантним кузовом кабріолета від ательє Glaser.