Корейський автовиробник представив спеціальне видання електричного кросовера Hyundai Ioniq 5 N для дрифту. Лімітована версія створена у співпраці з “королем дрифту” Кеїті Цутія. Авто відрізняється допрацьованою ходовою. Такий Ioniq 5 N краще керується – власне, це і була основна задумка, хоча силова установка у нього стандартна.Хетчбек оснащений двомоторною системою потужністю 609 кінських сил із можливістю короткочасного підвищення до 650 сил. Ємність батареї – 84 кВт*год. Особливість електромобіля полягає у наборі електронних асистентів, які імітують роботу коробки передач і зчеплення, а також транслюють в салон і назовні звук ДВЗ.За допомогою Кеїті Цутія в Hyundaiрозробили набір компонентів, що дозволяє поліпшити поведінку машини на треку. До нього увійшли, наприклад, ковані 21-дюймові колеса. Вони легші за стандартний комплект на 10,6 кілограма плюс мають спеціальні насічки, які не дозволяють шині прослизати при високих поздовжніх і поперечних навантаженнях.Штатні гальма в Ioniq 5 N DK замінені на посилені з шестипоршневими супортами та збільшеною на 54% робочою поверхнею колодок. У підвісці використовуються укорочені пружини H&R (-15 мм). Нові аеродинамічні компоненти виготовлені з вуглеволокна, сюди входять передній спліттер, задній спойлер та дифузор.Продажі Ioniq 5 N від Кеїїті Цутія розпочнуться цього року, але поки що електромобіль анонсований тільки для Японії та Південної Кореї. Ціни та подробиці обіцяють розкрити пізніше.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, спортивний електромобіль Hyundai Ioniq 5 N розкрив ціни та детальні характеристики.