Нові електромобілі здатні подолати 700 чи навіть 800 км без підзарядки. Серед найбільш "дальнобійних" моделей — седани та кросовери, причому не всі вони є дорогими.
Запас ходу – ключова характеристика електромобілів. Якщо раніше він основною проблемою для власників, то тепер на ринку цілком вистачає моделей, які здатні подолати понад 600 км без підзарядки. Фокус обрав нові електромобілі з найбільшим запасом ходу.
Нагадаємо, що запас ходу електромобілів у світі визначається за кількома різними методами і цифри можуть суттєво відрізнятися. Приміром, за китайським циклом CLTC деякі моделі можуть проїхати понад 800 км, але в реальних умовах такого показника досягнути не виходить. Для зручності порівняння ми обрали найпоширеніший європейський цикл WLTC.
9-10 місце. Opel Grandland Electric – 700 км
Новий Opel Grandland вперше став доступним у електричному виконанні. Кросовер із 230-сильним мотором на передній вісі та акумуляторною батареєю ємністю 98 кВт∙год здатен проїхати до 700 км без підзарядки.
9-10 місце. Peugeot e-3008 – 700 км
Новий Peugeot 3008 також став електрокаром, причому він є побратимом Opel Grandland Electric, адже збудований на тій же платформі STLA Medium. Відповідно, і силові установки авто однакові, а отже кросовер теж має запас ходу в 700 км.
7-8 місце. Tesla Model 3 – 702 км
Оновлена Tesla Model 3 у задньопривідній версії Long Range RWD зберегла батарею на 82 кВт∙год, проте її аеродинаміку покращили, що збільшило запас ходу до 702 км.
7-8 місце. Volkswagen ID.7 – 702 км
Флагманський електромобіль Volkswagen ID.7 – обтічний седан D-класу, який у версії Pro S отримав батарею ємністю 85 кВт∙год. 286-сильне авто здатне проїхати 702 км без підзарядки.
6 місце. Polestar 3 – 706 км
Електрокросовер Polestar 3 нещодавно отримав нову задньопривідну модифікацію Single Motor Long Range із мотором потужністю 299 сил та батареєю на 111 кВт∙год. Заявлений запас ходу становить 706 км.
5 місце. Lucid Gravity – 708 км
Елегантний сімейний електрокросовер Lucid Gravity зовсім недавно надійшов у виробництво. П’ятиметрове авто дебютувало у 811-сильній модифікації з великою батареєю на 112 кВт∙год та запасом ходу 708 км. Пізніше з’являться менш потужні та більш "дальнобійні" версії.
4 місце. DS №8 – 750 км
Авангардний електромобіль DS №8 вийде на ринок влітку. Крос-фастбек із незвичним дизайном можна буде обрати в 245-сильній версії з батареєю ємністю 97 кВт∙год, яка здатна подолати до 750 км без підзарядки.
3 місце. Audi A6 e-tron – 756 км
Новий Audi A6 змінив образ і став електромобілем. Обтічний ліфтбек у 367-сильній задньопривідній модифікації має батарею на 100 кВт∙год і чималий запас ходу в 756 км.
2 місце. Mercedes-Benz EQS – 822 км
Оновлений електромобіль Mercedes EQS отримав збільшену батарею ємністю 118 кВт∙год. Великий представницький седан у задньопривідному варіанті EQS 450+ із 329-сильним мотором тепер здатен проїхати 822 км без підзарядки.
Важливо Змінилася до невпізнання: дебютувала нова Mazda 6 2025 (фото)1 місце. Lucid Air – 885 км
Lucid Air – абсолютний рекордсмен серед сучасних серійних електромобілів. Розкішний седан у версії Grand Touring має батарею на 112 кВт∙год, яка забезпечує запас ходу приблизно 885 км за циклом WLTP і 840 км – за американською методою ЕРА. Його повнопривідна 819-сильна установка дозволяє стартувати до сотні за 3,2 с.
Раніше Фокус розповідав про недорогий електрокросовер Toyota із запасом ходу 500 км.
Також ми писали про доступний електромобіль Renault за 20 000 євро.