MAN розсекретив дані про безпілотні вантажівки
MAN розсекретив дані про безпілотні вантажівки

MAN розсекретив дані про безпілотні вантажівки

Компанія MAN Truck & Bus стала першим у світі виробником вантажівок, які виклали у вільний доступ дані з датчиків транспортних засобів з технологією автономного водіння. У базі MAN Truck Scenes міститься інформація про 747 сцен безпілотного водіння вантажівок німецькими автобанами, а також терміналами. Це покриває попит на так звані перевезення від хаба до хабу між логістичними центрами.

MAN Truck Scenes полегшує завдання автовиробникам, університетам та розробникам програмного забезпечення, які працюють над технологією автономного водіння. Це дозволяє стандартизовано порівнювати результати та методи як довідковий матеріал для наукових досліджень та спрощує співпрацю із зовнішніми партнерами з розробки.

MAN розсекретив дані про безпілотні вантажівки - Фото 1

Набір датчиків складається з даних із чотирьох камер, шести лідарів, шести радарів, двох інерційних вимірювальних блоків для визначення положення в навколишньому просторі (IMS) та високоточних даних глобальної навігаційної супутникової системи (GNSS). MAN TruckScenes – перший набір даних, що включає інформацію з 4D-радару з покриттям 360 град, що робить його найбільшим набором даних радара з анотованою 3D-обмежувальною рамкою.

При моделюванні 747 ситуацій особлива увага приділялася також відображенню різних погодних умов. Ситуації з набором даних поділяються на три групи: навчання, тестування та перевірку. Сцени містять дані датчика та транспортного засобу однієї послідовності водіння, а також відповідні інструкції. Анотації є описом ситуації водіння і фіксують умови навколишнього середовища, а також маркування об’єктів навколо транспортного засобу. Це формує основу для машинного навчання розробки нейронних мереж для автономного водіння.

Використання загальнодоступних наборів даних також дозволяє стандартизувати оцінку продуктивності та якості розпізнавання навколишнього середовища для виконання водіння. Це також полегшує відстеження постійного покращення продуктивності розпізнавання навколишнього середовища. MAN TruckScenes доступні для завантаження за посиланням.

MAN Truck & Bus на шляху до автономних вантажівок

MAN просуває автономне водіння вперед за допомогою різних науково-дослідних та дослідно-конструкторських проектів. З 2018 по 2020 рік Компанія розробила та випробувала безпілотну вантажівку для обробки контейнерів на території порту Гамбурга в рамках спільного проекту з Hamburger Hafen und Logistik AG.

З 2019 по 2023 рік проект ANITA з партнерами Deutsche Bahn, Fresenius University of Applied Sciences та Götting KG був зосереджений на повній цифровій інтеграції автономної вантажівки у логістичний процес обробки контейнерів із автомобільного на залізничний транспорт.

А з 2022 року MAN працює з одинадцятьма партнерами у проекті фінансування ATLAS-L4 над розробкою автономної вантажівки для використання в автомобільних перевезеннях між логістичними центрами. Таким чином, проект конкретно відповідає закону про автономне керування, прийнятому в Німеччині в 2021 році, який вже дозволяє безпілотне водіння за певними маршрутами та під технічним наглядом. Після завершення проекту у 2025 році заплановано практичні тестові заїзди прототипу на шосе – з водієм у кабіні для підстрахування. Серійне виробництво систем автономного водіння для вантажівок має розпочатися наприкінці десятиліття.

Джерело матеріала
loader
loader