КМВА - про роботу транспорту під час тривоги: Варто розробити нові протоколи безпеки
КМВА - про роботу транспорту під час тривоги: Варто розробити нові протоколи безпеки

КМВА - про роботу транспорту під час тривоги: Варто розробити нові протоколи безпеки

У Київській міській військовій адміністрації вважають, що у разі зміни рішення про зупинку громадського транспорту під час повітряної тривоги варто розробити нові протоколи безпеки для водіїв та пасажирів.

Про це в інтерв’ю «РБК-Україна» сказав начальник КМВА Тимур Ткаченко, передає Укрінформ.

«Маємо запит від громади, і його неможливо ігнорувати. Кожен, хто не міг повернутись додому пізно ввечері або доїхати на роботу зранку через повітряну тривогу, розуміє, про що я. Проте такі рішення не ухвалюються одноосібно. Ми спільно з муніципальними відомствами та військовими працюємо над алгоритмом функціонування транспорту. Щонайменше, у разі зміни рішення, варто розробити нові протоколи безпеки для водіїв та пасажирів», - зазначив він.

За його словами, до розв'язання питання із зупинкою транспорту адміністрація підходить максимально зважено. «Якщо загалом, то нині ми шукаємо варіанти. Станом на зараз це - спроба відповісти на питання, «а чи можемо ми знайти кращий вихід із ситуації?» - пояснив Ткаченко.

Очільник КМВА поінформував, що фінальне рішення формує склад Ради оборони міста, тому адміністрація може напрацювати певні варіанти і винести їх на розгляд.

«Але єдиним залишається факт - перегляд чинного рішення, яке було ухвалено за інших умов ще на початку повномасштабного вторгнення. Київ залишається єдиним містом в Україні, яке повністю зупиняє комунальний транспорт під час тривоги. При цьому ніхто не може відповісти, наскільки ці зупинки реально убезпечують киян», - зазначив він.

Відповідаючи на запитання, які варіанти може запропонувати влада киянам, Ткаченко пояснив, що зараз потрібно створити умови, які надають людям можливість вибору та чітке розуміння дій у критичних ситуаціях.

«Зупинки громадського транспорту мають бути обладнані укриттями, що забезпечують захист від уламків. Пасажири, які вирішили продовжити поїздку, повинні мати таку можливість», - сказав очільник КМВА.

За його словами, при цьому водії мають отримувати оперативну інформацію від диспетчерів про рівень ризику на маршруті, щоб ухвалювати обґрунтовані рішення.

«Саме тому я ініціюю розробку комплексного та збалансованого рішення, яке врахує безпеку пасажирів, водіїв і загальну організацію транспортного процесу», - додав він.

За його словами, потрібно добре продумати додаткові заходи безпеки.

Ткаченко вважає, що транспортна система Києва достатньо складна, зважаючи на два береги Дніпра, сполучені гілками метро та наземним транспортом, тому під час тривоги надзвичайно великий пасажиропотік фактично паралізується.

«Можуть бути різні механізми та рішення для різного транспорту. Але важливо розуміти, що ми не можемо дозволити не реагувати на загрози. Якщо ми десь послаблюємо вимоги, то маємо натомість десь підвищувати пильність. Дати більше варіантів дій відповідальним особам для того, аби вберегти здоров’я і життя громадян», - пояснив глава КМВА.

Він зазначив, що повна заборона руху у нинішніх реаліях є найлегшим варіантом, і значно складніше, хоч і результативніше, знайти доцільне рішення з урахуванням потреби киян та питань безпеки.

Відповідаючи на запитання, чи запустять метро наземними ділянками і відкриють рух Південним мостом, Ткаченко сказав, що у них є досвід «Укрзалізниці», яка не зупиняє рух міської електрички під час тривог.

«Водночас у метрополітену є свої особливості. Тому за моїм дорученням КП «Київський метрополітен» готує своє бачення, як ми можемо відновити рух за умови продуманих заходів безпеки", - зазначив глава КМВА.

Він пояснив, що рішення перекрити рух Південним мостом було обумовлене воєнною необхідністю.

За його словами, Київ продовжує виконувати функції, повʼязані з забезпеченням обороноздатності всієї країни. «Як тільки ми зможемо повноцінно відновити рух між берегами Дніпра через цей міст - зробимо це», - запевнив Ткаченко.

За його словами, він чекає пропозицій в межах роботи місцевої влади, щоб місто вийшло з єдиною позицією на основі пропозицій профільних відомств.

Потім влада «стикуватиме» зауваження від військових, від рятувальників. «Поспішні рішення тільки нашкодять», - резюмував Ткаченко.

Як повідомляв Укрінформ, у КМВА працюють над кількома варіантами змін до руху транспорту під час повітряних тривог.

Теги за темою
Київ Транспорт
Джерело матеріала
loader